Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D7000 - D300s

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D7000 - D300s

    Hallo,

    Ik ben een student in de architectuur en had mij vorig jaar een D3000 aangeschaft. Deze was goed als instapmodel maar heeft nu toch zijn beperkingen opgelegd. Ik heb nu mijn oog laten vallen op de D300S en D7000. Na al 2 weken opzoekwerk te doen op google e.d. ben ik er nog steeds niet uit welke ik mij het best zou aanschaffen.
    De D7000 heeft nieuwere technologieën in zijn bezit, maar de d300s is dan alweer professioneler. De pro's en contra's zijn aan elkaar gewaagd wat mij betreft.
    Graag had ik jullie professionele mening (evt van bezitters van deze toestellen).
    De D300s voelt beter aan maar is dan alweer zwaarder dan de D7000 (ik reis vaak).
    De prijs van de D7000 is gunstiger, dus hoe komt het dat deze goedkoper is maar verbeterde specificaties heeft en soms beter wordt beschouwd als de D300s? (waarin uit zich dan het verschil tussen beiden?)

    Ik fotografeer zowel landschappen, architectuur, sport en mensen. (ter informatie)

    Mvg
    Kevin
    Paradox
    D7000

  • #2
    Re: D7000 - D300s

    check dit draadje even: http://forum.belgiumdigital.com/f9/d...00-335458.html
    Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

    BD1614BE

    Comment


    • #3
      Re: D7000 - D300s

      Ja die heb ik gelezen, maar die reactie's gaan niet echt tot de essentie van de topic (op enkele uitzonderingen na). Die dwalen meer uit..
      Paradox
      D7000

      Comment


      • #4
        Re: D7000 - D300s

        Mijn mening;

        Je kan beide camera's eigenlijk niet vergelijken, zijn twee verschillende klasses.

        Maar als student; waarom opteer je niet voor de D90 ? Is 1/2 van de prijs van de toestellen die je noemt en de logische upgrade van de D3000 komende
        Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

        BD1614BE

        Comment