Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

help

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • help

    hoi iedereen, net als vele wil ik graag starten met fotografie, en zoek ik een goeie spiegelreflex camera. alleen geraak ik er maar niet uit wat kiezen en had ik graag wat raad van jullie. mijn budget is max 600 euro. ik dacht een canon eos 1000D of 500D maar geraak er maar niet uit welke het beste is om te starten. ik vind namelijk niet zoveel revieuws over de 500D. of zijn er voor mijn budget eventueel goede nikon toestellen dat je kan aanraden ? ik weet dat ik bij konijnenberg voor mijn budget de 500 en 1000 alsinds kan krijgen in een starterskit. bedoeling is eerst paar jaartjes te oefenen, leren en ondertussen te sparen om nadien over te stappen naar profesionelere toestel indien het mij bevalt.
    alsinds bedankt voor de raad

    greetz

  • #2
    Re: help

    ik stel voor dat je gewoon eens naar konijnenberg rijdt en daar de nodige info vraagt

    het zijn zeer bekwame mensen die al je vragen met plezier zullen beantwoorden

    ook kan je daar dan onmiddelijk de toestellen in je handen houden en kijken welke je het beste bevalt

    dit is namelijk de belangrijkste factor

    om het in de huidige tijd te zegge, slechte body's zijn er niet meer
    iedere body heeft zijn doel en elke body is goed
    elke body wordt dan ook beter door het correcte gebruik en na verloop van tijd worden je foto's beter door het feit dat je de nodige kennis zal verkrijgen en ook investeren dan in de nodige objectieven voor jouw interesse-gebieden
    Website: http://www.svisimaging.be

    Comment

    Working...
    X