Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste DSLR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste DSLR

    Hoi,

    Ik ben sinds een paar dagen op zoek naar een DSLR... Aangezien mijn vriendin enkele maanden geleden een Spiegelreflex ( Nikkon D3000) heeft aangeschaft en ik er werkelijk op verliefd ben. Het rare van de zaak is dat ik de camera maar enkele minuten in de week te pakken krijg en ik er meer van bak als haar Tot haar grote frustratie

    Mijn budget ligt rond de 800€ en zeker niet meer...
    Ik heb men ogen al laten vallen op de:
    - nikkon D3100
    - nikkon D90

    En kom nu niet af met reacties als de D3100 is speelgoed... Diegene die dit wel beweert vergelijk de D5000 eens met de D3100 en je zal zien dat het "speelgoed" er als winnaar uitkomt

  • #2
    Re: Eerste DSLR

    Comment


    • #3
      Re: Eerste DSLR

      Oorspronkelijk geplaatst door glenneke1989 Bekijk bericht
      En kom nu niet af met reacties als de D3100 is speelgoed
      Diegene die dit wel beweert vergelijk de D5000 eens met de D3100 en je zal zien dat het "speelgoed" er als winnaar uitkomt
      Maar de D3100 is speelgoed. Net zoals mijn Canon 50D. En tal van ander fraais. Want wat
      is er nu mooier dan speelgoed?
      Van zodra mijn camera "werktuig" wordt, trap ik hem de deur uit en zoek me een andere
      hobby. Dit gezegd zijnde: moest ik moeten kiezen dan zou ik toch voor de D90 gaan.

      Comment


      • #4
        Re: Eerste DSLR

        Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
        Maar de D3100 is speelgoed. Net zoals mijn Canon 50D. En tal van ander fraais. Want wat
        is er nu mooier dan speelgoed?
        Van zodra mijn camera "werktuig" wordt, trap ik hem de deur uit en zoek me een andere
        hobby. Dit gezegd zijnde: moest ik moeten kiezen dan zou ik toch voor de D90 gaan.
        groot gelijk. Toen mijn broer mijn nieuwe flits zag was het van "nieuw speelgoed"

        on-topic: ga voor de D90, ben je voor eventjes gerust, mijn pa heeft die ook: toptoestel.
        Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
        hier vind je mijn foto's en hier ook

        Comment


        • #5
          Re: Eerste DSLR

          Zelf heb ik de D90, en zeer tevreden. Op de fotocursus zijn een paar mensen met D3000 en één met D3100, en sorry, maar de D90 is toch een trapje hoger, wat ook bevestigd wordt door de docent, die de D90 catalogeerd in "semi prof", en de andere in "instap".
          Nikon D90, Sigma 24-70 2.8 HSM, Sigma 70-200 2.8, Sb600

          Comment


          • #6
            Re: Eerste DSLR

            Oorspronkelijk geplaatst door glenneke1989 Bekijk bericht
            http://lh5.ggpht.com/_RW0cXsuaYYQ/TUABdsMKfkI/AAAAAAAAIP4/jx09QNxPV18/makroD3100.JPG
            Indien je een foto toont, respecteer dan de forumregels inzake foto's
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Eerste DSLR

              + 1 voor de D90
              Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

              BD1614BE

              Comment


              • #8
                Re: Eerste DSLR

                Maar gaat daar geen ruzie van komen , als ze ziet dat jij een betere camera hebt dan zij

                Comment


                • #9
                  Re: Eerste DSLR

                  Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
                  Maar gaat daar geen ruzie van komen , als ze ziet dat jij een betere camera hebt dan zij
                  Zolang ze dat niet weet niet

                  Comment

                  Working...
                  X