Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji HS10

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fuji HS10

    Hoi, we zoeken een camera voor mijn vrouw, haar onderwerpen zijn kinderen, macro, dieren meestal in zoo en reportagefotografie. Ze wil alles graag zo compact en eenvoudig mogelijk vandaar de Fuji HS10. We zijn er ons goed van bewust dat dit toestel niet te vergelijken is met een spiegelreflex maar het geen we zoeken is vooral een funcamera die toch snel genoeg is en waarvan een goede A4 afdruk te maken is. Ik vrees een beetje dat de Fuji HS10 wat traag zal zijn en heb twijfels over de stabilisatie van de toch wel heel lange zoom, momenteel fotografeert mijn vrouw met een compact van canon maar die is wel enorm traag en met de veel te lange zoom zijn eigenlijk geen echt scherpe foto's te maken. Iemand ervaring met de Fuji HS10 maakt die waar wat hij laat uitschijnen of is het eigenlijk meer een compact camera vermond als spiegelreflex.

  • #2
    Re: Fuji HS10

    Ik heb zelf sinds enkele maanden een HS10 waarvan ik zeer tevreden ben. Vorige zomer had ik mijn twee DSLR's bij op vakantie en die zijn mijn hotelkamer niet uitgekomen. Ik heb al mijn vakantiefoto's gemaakt met mijn HS10 en mijn Panasonic. De HS10 is een ietsje minder snel dan de spiegelreflex, maar het valt heus wel mee.
    KM 5D-7D-Sony a100+a350+ veel glas ( Minolta,Sigma,Tamron en Sony) - Lumix lx100
    Macbook Pro 13 inch

    Comment


    • #3
      Re: Fuji HS10

      Heb er toevallig ene te koop http://forum.belgiumdigital.com/f11/...-a-351228.html

      Gr.

      Patrick
      Nikon.

      Comment


      • #4
        Re: Fuji HS10

        hier ook met tevredenheid een HS10.
        Stabilisatie en focus op de lange zoom is meer dan ok.
        maar ik vind hem niet compact, noch eenvoudig...

        ike.

        ps als je wat kan wachten komt de hs20 uit. hetzelfde maar nog beter
        It's all a matter of perspective.

        Comment


        • #5
          Re: Fuji HS10

          We gaan nog even wachten tot de hs20 uitkomt.
          Ik ben nu wel overtuigd dat de fuji aan onze wensen voldoet.
          Ik heb ook een aantal links gevonden naar foto's met de hs 10 en die voldoen zeker aan onze verwachting.
          Iedereen nog bedankt voor de info, ik heb daar heel wat aan gehad.
          Groeten Jan

          Comment

          Working...
          X