Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bomen in de winter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bomen in de winter

    Ik heb deze foto genomen omdat ik de lege boom tegenover de volgroeide naaldboom wel een leuke "tegenstelling" vond. Ook het avondlicht was mooi waardoor enkel de top van de spar was verlicht.

    Ik denk erover om deze twee bomen (die in mijn tuin staan) doorheen het jaar enkele malen op dezelfde wijze te fotograferen en hopelijk blijft de spar dan steeds min of meer hetzelfde terwijl de andere verandert .


    Canon eos 500D, ef-s 15-85mm op 21mm, f/6,3, 1/200ste sec en iso200

    Wat vinden jullie ervan?




    PS. Ik weet niet juist waar ik hem zou posten, natuur en landschappen of hier, als ie fout staat, verplaats hem dan maar, mods
    Een fototoestel dat naar behoren werkt.
    Flickr
    tumblr

  • #2
    Re: Bomen in de winter

    Ik vind dat wel iets hebben, die tegenstelling.
    Kijk er eigenlijk al naar uit om de ganse reeks te zien, zo doorheen het jaar.
    Misschien goed markeren waar en hoe je de foto neemt en dan iedere maand eenzelfde nemen, moet mooi zijn.
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

    Comment


    • #3
      Re: Bomen in de winter

      Sorry Jan maar ik vind het geen goed beeld. De bomen houden voor mij te plotseling op en ik vind het links in de boom te zwart t.o.v. de rest van de foto.
      Het concept om de bomen door het jaar heen te fotograferen is leuk maar ik zou dan wel zorgen voor een beter standpunt zodat je een sterkere compositie krijgt. Succes!

      Comment

      Working...
      X