Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Coupall River

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Coupall River

    Door gaten in het bevroren ijsoppervlak zag je de snelstromende rivier stromen. Dit zorgde voor een speciaal effect.
    Hierbij streefde ik naar een compo waarbij de vorm van het gat in het ijs een herhaling vormde met de berg op de achtergrond.
    Bangelijk, het ijs was op vele plaatsen veel dunner waardoor je het soms hoorde kraken, terwijl ik er op mijn buik lag...
    Last edited by Dama; 3 februari 2011, 05:47.
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Coupall River

    Wow, het risico waard
    't is een prachtig resultaat geworden, een uniek plaatje
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

    Comment


    • #3
      Re: Coupall River

      Hierbij streefde ik naar een compo waarbij de vorm van het gat in het ijs een herhaling vormde met de berg op de achtergrond.
      zeer geslaagd.

      Comment


      • #4
        Re: Coupall River

        Prachtig Danny !


        Groetjes chrit.
        Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

        Comment


        • #5
          Re: Coupall River

          schoontje

          van risico gesproken
          in Rocky Mountain NP ben ik met 1 been door sneeuw gezakt en zat met voet in 't water van één van de lakes daar
          da's verschieten
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • #6
            Re: Coupall River

            Da's een zeer speciale

            gr.ron.
            http://exhi-fotografie.nl

            Comment


            • #7
              Re: Coupall River

              Prachtige compo Heel mooi uitgewerkt
              Web: http://www.hanscouwenbergh.be
              Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

              Comment


              • #8
                Re: Coupall River

                zeer,zeer sterk Danny

                Comment


                • #9
                  Re: Coupall River

                  Dit is wel een topper van formaat zeg...
                  Prachtig werk

                  Comment


                  • #10
                    Re: Coupall River

                    Mooie foto, speciaal beeld. Die ijspegels aan de zijkant van het ijs en de snelbewegende rivier, het is echt iets speciaals
                    :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

                    Comment


                    • #11
                      Re: Coupall River

                      Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                      Door gaten in het bevroren ijsoppervlak zag je de snelstromende rivier stromen. Dit zorgde voor een speciaal effect.


                      Hierbij streefde ik naar een compo waarbij de vorm van het gat in het ijs een herhaling vormde met de berg op de achtergrond.

                      het is wel de moeite waard

                      Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht

                      Bangelijk, het ijs was op vele plaatsen veel dunner waardoor je het soms hoorde kraken, terwijl ik er op mijn buik lag...

                      was jij daar helemaal alleen of was er nog iemand die je in geval van nood te hulp kon schieten
                      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Coupall River

                        Weeral mooi, die ijskegeltjes vind ik een mooie extra

                        voor mij had je minder risico mogen nemen en je sluitertijd wat korter houden ....
                        maar dat is persoonlijke smaak
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Coupall River

                          Volg in de opmerking van Frakske. Prachtige foto, maar de bewegingsonscherpte van het water vind ik net iets te.
                          Het pad der buitensporigheden leid naar het paleis van de wijsheid.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Coupall River

                            Het lijkt er wel met photoshop ingeplakt, zeer speciaal
                            Flickr

                            Comment


                            • #15
                              Re: Coupall River

                              Een mens moet een beetje zot zijn om een kunstenaar genoemd te worden hé.
                              Bij deze verklaar ik je een beetje zot vanwege het risico maar vooral vanwege de prachtige foto
                              vriendelijke groeten, Kurt
                              Mijn foto's
                              Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                              Comment

                              Working...
                              X