Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Station Luik 4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Station Luik 4


    Nu eens een van de andere kant. Vind ik ook wel iets hebben.
    Hoop jullie ook.


    P.S., Nadat ik mijn foto's in BD sizer binnenhaal en wil verkleinen, komen ze al donkerder in het scherm dan mijn orgineel. Ook deze foto is donkerder dan mijn orgineel. Hebben jullie enig idee hoe dit kan?
    Gr.Georges
    Last edited by Soeki Wan; 2 februari 2011, 19:30.
    Het pad der buitensporigheden leid naar het paleis van de wijsheid.

  • #2
    Re: Station Luik 4

    Oorspronkelijk geplaatst door Georges Phlippeau Bekijk bericht
    P.S., Nadat ik mijn foto's in BD sizer binnenhaal en wil verkleinen, komen ze al donkerder in het scherm dan mijn orgineel. Ook deze foto is donkerder dan mijn orgineel. Hebben jullie enig idee hoe dit kan?
    Gr.Georges
    Hoe dat kan weet ik niet, maar als je niet tervreden bent, zou ik het niet meer doen.
    Er zijn toch andere mogelijhkheden genoeg. In ieder fotobewerkingsprogramma kan je je foto toch verkleinen.
    Mooie foto trouwens.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: Station Luik 4

      Mooie compo , nog nie veel reactie's gehad zie ik , das vreemd ? nochtans een zeer mooie foto

      Comment


      • #4
        Re: Station Luik 4

        De compo is best wel mooi maar kon nog net ietsje strakker, hoeken goed gebruiken.
        Qua belichting in elk geval zeer gebalanceerd.

        Comment


        • #5
          Re: Station Luik 4

          knap om naar te kijken
          Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
          www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

          Comment

          Working...
          X