Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie kan mij helpen!!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie kan mij helpen!!!!

    Ik fotografeer sinds kort met mijn elinchrom filtsset maar nu werkt mijn trigger set niet meer! De zender op mijn camera knippert sneller als normaal en de lampen filtsen hierdoor niet mee, als ik de lampen test flitsen deze wel. Ik heb mijn camera schoongemaakt maar er gebeurd niets. wat doe ik verkeerd en wie kan mij helpen hiermee!

  • #2
    Re: Wie kan mij helpen!!!!

    Welke triggerset,en staan ze nog op hetzelfde kanaal,en de batterij in de zender ?
    https://ggpics.be/

    Comment


    • #3
      Re: Wie kan mij helpen!!!!

      verse batterij in de trigger en/of receiver?
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: Wie kan mij helpen!!!!

        Ik heb een ELS Transmitter ECO set.

        Comment


        • #5
          Re: Wie kan mij helpen!!!!

          Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
          verse batterij in de trigger en/of receiver?
          Ik heb em nog niet zo heel lang misschien 2 maanden, lijkt me sterk dat de baterij nu al op is toch?

          Comment


          • #6
            Re: Wie kan mij helpen!!!!

            Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
            Welke triggerset,en staan ze nog op hetzelfde kanaal,en de batterij in de zender ?

            Hoe kan ik zien dat ze op hetzelfde kanaal staan?

            Comment


            • #7
              Re: Wie kan mij helpen!!!!

              ps, als de trigger niet op de camera zit flitst hij ook niet als ik op de test knop druk.

              Comment


              • #8
                Re: Wie kan mij helpen!!!!

                de batterij zal wel opzijn, daarom ook het sneller flikkeren van het led lampje erop.

                Comment


                • #9
                  Re: Wie kan mij helpen!!!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door amandavdhoog Bekijk bericht
                  Ik heb em nog niet zo heel lang misschien 2 maanden, lijkt me sterk dat de baterij nu al op is toch?
                  meegeleverde batterijen zijn dikwijls niet zo goed...
                  some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                  Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wie kan mij helpen!!!!

                    Oke dan ga ik morgen even een nieuw baterijtje kopen. Mocht het dat nou niet zijn waar kan ik dan nog naar kijken?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wie kan mij helpen!!!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door amandavdhoog Bekijk bericht
                      Oke dan ga ik morgen even een nieuw baterijtje kopen. Mocht het dat nou niet zijn waar kan ik dan nog naar kijken?
                      ga eens langst bij je handelaar, indien het nog niet werkt, want je hebt waarborg op je zender.
                      Indien nodig, kan je ook naar de invoerder Servix en Partners in Aartselaar gaan, die staan ook open voor niet-professionals.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wie kan mij helpen!!!!

                        En, lag het aan de batterijen?
                        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wie kan mij helpen!!!!

                          Ze stonden niet op hetzelfde kanaal (omdat de ontvanger in mijn lampen zit ingebouwd wist ik niet hoe ik dit moest aanpakken ) maar ik heb het eindelijk! Bedankt voor alle reactie's!!

                          Comment

                          Working...
                          X