Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dudh Kunde

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dudh Kunde

    Zouden er 20 westerlingen per jaar dit meertje op 4700m aanschouwen...?
    Als ze dezelfde lokale gids inhuren en er een lange stapdag voor over hebben misschien wel. Wel, het was meter voor meter de moeite.
    Bedankt aan de kijkers en aan de mensen die commentaar geven,
    mvg,
    Kinglouie

    de gustibus et coloribus non est disputandum
    Greetz, Artur Bex

  • #2
    Re: Dudh Kunde

    De wolken zijn op het randje[belichting],maar ook deze is
    weer heel mooi.
    Ik kan het mij goed voorstellen dat dit de lange wandeltocht
    waard was.

    gr.ron.
    http://exhi-fotografie.nl

    Comment


    • #3
      Re: Dudh Kunde

      Weer een knap beeld hoor, het moet een fantastische trip geweest zijn.
      Een beetje jammer van de wolken maar dat bederft de pret van het kijken niet hoor
      vriendelijke groeten, Kurt
      Mijn foto's
      Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

      Comment


      • #4
        Re: Dudh Kunde

        ...wetende welke prestatie je deed om op deze hoogte wat shots te maken, geeft toch wel een heel goed gevoel...
        Vandaar dat ik niet echt een probleem heb met de 'op het randje' belicht wolken...
        Kleursettings zijn ook heel knap

        Comment


        • #5
          Re: Dudh Kunde

          Knappe plaat ! Die kleuren en die details

          Als ik eerlijk mag zijn, doen die mensen op de foto wat afbreuk aan de desolaatheid van dit prachtig stuk natuur.
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Re: Dudh Kunde

            Prachtige prent
            Web: http://www.hanscouwenbergh.be
            Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

            Comment


            • #7
              Re: Dudh Kunde

              Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
              Als ik eerlijk mag zijn, doen die mensen op de foto wat afbreuk aan de desolaatheid van dit prachtig stuk natuur.
              Hier pleit ik schuldig, deels om regelmatig een fotostop te houden en deels omdat ik toch niet meekon met het tempo was de rest al naar het meer zelf gelopen.
              De belichting van de wolken... ook akkoord. Dit is nu echt een plaatsje waar ik op meerdere tijdstippen van de dag zou willen zijn. We waren daar ongeveer een groot kwartier rond 14 u dacht ik toen de zon hoog stond, in tegenlicht. Langer blijven kon niet als we voor donker terug op onze kampeerplaats wilden zijn.
              mvg,
              Kinglouie
              de gustibus et coloribus non est disputandum
              Greetz, Artur Bex

              Comment


              • #8
                Re: Dudh Kunde

                Waar is dit genomen ? Zou gokken op Himalaya Tibet / Nepal ?
                Oorspronkelijk geplaatst door Kinglouie Bekijk bericht
                Hier pleit ik schuldig, deels om regelmatig een fotostop te houden en deels omdat ik toch niet meekon met het tempo was de rest al naar het meer zelf gelopen.
                De belichting van de wolken... ook akkoord. Dit is nu echt een plaatsje waar ik op meerdere tijdstippen van de dag zou willen zijn. We waren daar ongeveer een groot kwartier rond 14 u dacht ik toen de zon hoog stond, in tegenlicht. Langer blijven kon niet als we voor donker terug op onze kampeerplaats wilden zijn.
                mvg,
                Kinglouie
                www.damafoto.be
                Facebook Damafoto

                Comment


                • #9
                  Re: Dudh Kunde

                  mooi natuurshot
                  4700m da kan al tellen, geen last vd hoogte daar ?
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dudh Kunde

                    Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                    Waar is dit genomen ? Zou gokken op Himalaya Tibet / Nepal ?
                    Goed gegokt Danny maar in vorige postings had ik al regelmatig hints gegeven hé . Nepalese Himalaya in het afgelegen westelijke Dolpo-gebied.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                    mooi natuurshot
                    4700m da kan al tellen, geen last vd hoogte daar ?
                    thx.
                    Dit was op deze trip de eerste keer dat we 4700 m haalden en iedere keer we een nieuwe hoogte haalden was het voor mij behoorlijk lastig. Alhoewel...de laatste pas op 5300 m ging me makkelijker af dan mijn eerste van 3900 m.
                    Gelukkig zijn we allemaal gespaard gebleven van hoogteziekte maar hadden dan ook veel aandacht gehad om goed te acclimatiseren.
                    mvg,
                    Kinglouie
                    de gustibus et coloribus non est disputandum
                    Greetz, Artur Bex

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dudh Kunde

                      Thanks !
                      Heb nog geen andere posts gezien behalve deze hier in SC Landscape, ook geen hints...
                      Zal eens zoeken wat je hier nog allemaal gepost hebt...

                      EDIT : O ja de titel is wel een goede hint natuurlijk - Had al vroeger eens moeten googlen...

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kinglouie Bekijk bericht
                      Goed gegokt Danny maar in vorige postings had ik al regelmatig hints gegeven hé . Nepalese Himalaya in het afgelegen westelijke Dolpo-gebied.


                      thx.
                      Dit was op deze trip de eerste keer dat we 4700 m haalden en iedere keer we een nieuwe hoogte haalden was het voor mij behoorlijk lastig. Alhoewel...de laatste pas op 5300 m ging me makkelijker af dan mijn eerste van 3900 m.
                      Gelukkig zijn we allemaal gespaard gebleven van hoogteziekte maar hadden dan ook veel aandacht gehad om goed te acclimatiseren.
                      mvg,
                      Kinglouie
                      Last edited by Dama; 5 februari 2011, 10:54.
                      www.damafoto.be
                      Facebook Damafoto

                      Comment


                      • #12
                        Re: Dudh Kunde

                        hele mooie foto ,tof als je zoiets kan meemaken je bent daar al op 4700 en dan nog zie je die toppen die nog een heel stuk hoger zijn in de BG ,heel mooi trouwens met die sneeuw ,idd wel een beetje jammer dat het licht wat hard is op die wolken ,

                        Comment


                        • #13
                          Re: Dudh Kunde

                          Zonder meer een mooi natuurlandschap, de rest werd reeds vermeld door men voorgangers. Je doet dat goed Kinglouie.
                          grt, TROPCAL
                          www.tropcal.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Dudh Kunde

                            Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                            hele mooie foto ,tof als je zoiets kan meemaken je bent daar al op 4700 en dan nog zie je die toppen die nog een heel stuk hoger zijn in de BG ,heel mooi trouwens met die sneeuw ,idd wel een beetje jammer dat het licht wat hard is op die wolken ,
                            Ben volledig eens met Bopatje....prachtige natuur daar!!
                            Gr Pascale
                            Eerlijkheid duurt het langst!!
                            Mijn website: http://www.degrafon.be/

                            Comment

                            Working...
                            X