Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nokia N8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nokia N8

    Ik bezit den nikon D90,maar ik mis soms wel een compakt camera.
    Daarom denk ik me een smartfoon nokia n8 aan te schaffen.
    Waneer je dan uw gsm mee hebt u dan ook uw compakt camera bij hebt.
    Hij heeft ook navigatie,en filmt in Hd.
    Mijn huidige gsm is denk ik na 15 jaar aan vervanging toe
    Wat is julie mening of ervaring met dat toestel?

  • #2
    Re: Nokia N8

    Met het desbetreffende toestel heb ik totaal geen ervaring (ik heb zelf een iPhone).
    Maar ik heb wel serieus de indruk dat foto's gemaakt met een (smart)phone, zelfs met een pak megapixels, niet de kwaliteit halen van een goedkope compact.
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #3
      Re: Nokia N8

      De nokia n8 zou wel de kwaliteit van een goedkope compakt aan kunnen (12megapixels)
      Hier enkele voorbeelden

      The largest European manufacturer of smartphones and makers of Nokia phones. That’s us.

      Comment


      • #4
        Re: Nokia N8

        sensor in gsm is zeer klein in vergelijk met een compact camera!
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: Nokia N8

          Hallo, ik heb ook de D90, waarvan zeer tevreden.
          Ook een Nolia N958gb, met 5mp, Carl Zeiss lens en flits. Dit met bevredigende resultaten, maar verwacht echter niet te veel. I.d.d. voor onverwachte situaties waar snel een snap shot wordt genomen, meer niet.
          Nokia is wel een goede keuze, want mijn vorige was een Samsung, ook 5mp, goede telefoon, maar zeker geen foto's....
          Nikon D90, Sigma 24-70 2.8 HSM, Sigma 70-200 2.8, Sb600

          Comment


          • #6
            Re: Nokia N8

            alhoewel mijn HTC geacht wordt om ook mooie foto's te nemen heb ik toch altijd een compactje bij me. Met die gsm maak ik nooit foto's.
            Proficiat echter met je 15jarige huidige mobiel. Ik heb er op dezelfde tijd zeker al vijf versleten of verongelukt.
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

            Comment


            • #7
              Re: Nokia N8

              Smartphones zijn om mee te bellen, te internetten en te navigeren. De foto optie is niet meer dan een ingebakken gadget om wat snapshots mee te schieten, maar daar is ook alles mee gezegd.
              Voor het betere werk kun je in dit geval toch beter een leuke compact camera kopen (hoeft nog niet eens zo'n dure te zijn) om al serieus goeie foto's mee te gaan schieten.
              Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

              Comment


              • #8
                Re: Nokia N8

                Ik vind nen gsm in de zak en dan nog nen compakt een beetje veel.
                Voor het serjueze werk neem ik wel mijnen nikon d90
                Ik heb nog nen compakt coolpix liggen ook,maar past niet in mijn broekzak
                Daarom denk ik met nen nokia n8 wel goed zit om een herrinering op te slaan
                Of zou het zo erg kunnen tegen vallen? (hij is op gebiet van foto toch het best voor de moment)

                Comment


                • #9
                  Re: Nokia N8

                  Je huidige telefoon is al 15 jaar oud, dus alleen al om die reden is de Nokia N8 een perfecte vervanger. Tegelijkertijd kun je dan eens wat foto's er mee gaan maken en kijken of de kwaliteit voldoende is voor een snapshot...
                  Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nokia N8

                    Ge kund wel gelijk hebben Endorfine,de navigatie krijg ik er bij.
                    En je hebt dan toch altijd de mogelijkheid om een fototje te schieten.
                    Het zou het beste zijn op gebied van foto dat er op de markt is.
                    En ik weet mijzelf kennende als ik nen compakt heb die veel zal thuis liggen
                    Ik heb den coolpix 8800,maar dat is dan te groot voor in de zak
                    Dus kombinatie reflex en de beste fototelefoon zal wel niet slecht zijn

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nokia N8

                      Zelf een iPhone 4 gebruiker en deze kan aardige resultaten opleveren. Heb onder andere ook HTC Desire en 3Gs al gehad. Voordeel bij Apple is dat je veel apps hebt waar je toch wel coole modifications mee kan doen (bvb PS Express) of speciale foto's mee kan nemen zoals Hipstamatic, CameraBag, etc... Ik ben geen echte Apple fan voor 100% maar nog nooit zo'n stabiele smartphones gehad als de iPhone's.

                      Ik ben absoluut geen Nokia fan...en neen ik wil hier geen discussie starten of iemand tegen de schenen stampen maar geen enkele Nokia kan de vergelijking aan met een iPhone of HTC Desire volgens mij. Misschien wat cru maar dan spreek ik puur uit eigen ervaring en ongetwijfeld zullen vele mensen wel tevreden zijn met een Nokia.

                      Succes.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nokia N8

                        Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
                        Zelf een iPhone 4 gebruiker en deze kan aardige resultaten opleveren. Heb onder andere ook HTC Desire en 3Gs al gehad. Voordeel bij Apple is dat je veel apps hebt waar je toch wel coole modifications mee kan doen (bvb PS Express) of speciale foto's mee kan nemen zoals Hipstamatic, CameraBag, etc... Ik ben geen echte Apple fan voor 100% maar nog nooit zo'n stabiele smartphones gehad als de iPhone's.

                        Ik ben absoluut geen Nokia fan...en neen ik wil hier geen discussie starten of iemand tegen de schenen stampen maar geen enkele Nokia kan de vergelijking aan met een iPhone of HTC Desire volgens mij. Misschien wat cru maar dan spreek ik puur uit eigen ervaring en ongetwijfeld zullen vele mensen wel tevreden zijn met een Nokia.

                        Succes.
                        gelukkig ben je een Nikon fan....
                        Nikon D90, Sigma 24-70 2.8 HSM, Sigma 70-200 2.8, Sb600

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nokia N8

                          't schijnt da de C7 HD-filmkes goed zijn
                          is N8 ni 't zelfde qua fotografie-deel als C7 ?
                          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nokia N8

                            c7 heeft 8megapixels en de n8 12megapixels
                            De auto focus zou ook iets anders zijn.
                            Maar volgens ik ook vernomen heb naderd den c7 dicht den n8 op gebied van foto kwaliteit

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nokia N8

                              Zelf heb ik ook een D90 als fototoestel, en soms heb ik als ik de D90 niet bij heb een Sony DSC-H3 bij me. leuk toestel, goeie fotos, 10x opt. zoom, maar veel te groot voor in de broekzak, meestal zit ie dan in mn binnenzak van mn jas.
                              mn gsm's gebruik ik weinig of niet om fotos te maken (op dit moment een Nokia E71) Maar hier voor heb ik mij de Galaxy S op mn werk besteld. filmt in HD, en zou goede fotos kunnen maken, maar natuurlijk niet perfect.... k ben er intussen wel benieuwd naar, spijtig da ik tot 9 weken moet wachten....
                              Nikon D7200 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 35mm f1.8 - Sigma 17-70 f2.8-f4 - Nikkor 70-210 - 2x Nikon SB700

                              Comment

                              Working...
                              X