Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen herstellingen Nikon (lens vast op body)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ervaringen herstellingen Nikon (lens vast op body)

    Toen ik gisteren van lens wou wisselen, kreeg ik mijn telelens met converter niet meer van mijn body af. Camera en lens hadden gewoon binnen gelegen, niks met de kou te maken... Ik ben er zeker van dat het hersteld moet worden want ik ken iemand die hetzelfde probleem heeft. De body moet dan worden opengevezen om de converter los te maken.

    Nu vraag ik me af:
    - Wat zijn de ervaringen met de herstelservice van Nikon?
    - Hoe lang duurde het bij jou?
    - Doe je het via je dealer (bij mij Foto Konijnenberg) of gaat het sneller dat je zelf tot in Brussel naar Nikon Belux gaat?

    Ik had al wel een paar topics hierover gevonden, maar die zijn al een paar jaar oud. Het leek me de moeite de vraag nog eens opnieuw te stellen. Want niemand wil zijn toestel lang missen natuurlijk.

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Ervaringen herstellingen Nikon (lens vast op body)

    bel eens met procirep in brussel... kans is dat ze het direct voor je doen... ik zou in geen geval via de dealer gaan...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: Ervaringen herstellingen Nikon (lens vast op body)

      Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
      bel eens met procirep in brussel... kans is dat ze het direct voor je doen... ik zou in geen geval via de dealer gaan...
      Ik denk ook dat de dealer een enorme omweg is... en Konijnenberg stuurt dan nog via Nederland denk ik.

      Bedankt voor de tip van procirep!! Ik had hun site nog niet gevonden. Ik heb alle info, zelfs de kosten (zo'n 250 euro om eens te vijzen...) teruggevonden. Als ze het snel doen, dan heb ik het er voor over ;-)

      Comment


      • #4
        Re: Ervaringen herstellingen Nikon (lens vast op body)

        Is jouw toestel nog onder garantie?

        Misschien kan je het zelf doen?
        Nikon D800E / D700 / D3200 / OLY PEN en allerhande lenzen

        Comment


        • #5
          Re: Ervaringen herstellingen Nikon (lens vast op body)

          Oorspronkelijk geplaatst door Frankyboy yang Bekijk bericht
          Is jouw toestel nog onder garantie?

          Misschien kan je het zelf doen?
          Het is inderdaad nog onder garantie, maar zo'n defecten vallen daar niet onder geloof ik. Zelf durf ik er niet aan te beginnen. De fotograaf die het ook heeft gehad zei dat het komt door dat kleine pinnetje dat ervoor zorgt dat je lens vastklikt. Het had ook te maken met een kleine vering die kapot was en vervangen moest worden. Dat laat ik maar aan Nikon over.

          Comment


          • #6
            Re: Ervaringen herstellingen Nikon (lens vast op body)

            waarom zou dat niet onder de garantie vallen?
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

            Comment


            • #7
              Re: Ervaringen herstellingen Nikon (lens vast op body)

              Oorspronkelijk geplaatst door danikon Bekijk bericht
              Het is inderdaad nog onder garantie, maar zo'n defecten vallen daar niet onder geloof ik. Zelf durf ik er niet aan te beginnen. De fotograaf die het ook heeft gehad zei dat het komt door dat kleine pinnetje dat ervoor zorgt dat je lens vastklikt. Het had ook te maken met een kleine vering die kapot was en vervangen moest worden. Dat laat ik maar aan Nikon over.
              En hoe lang was die fotograaf hem kwijt?
              Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
              Our English website: www.kaichitravel.com
              Breng eens een bezoekje aan Siberie!

              Comment

              Working...
              X