Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D300 eigenaars to the rescue...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D300 eigenaars to the rescue...

    Hallo,
    ik zit met het volgende probleem.
    Ik slaag er maar niet in om de bracketing functie te gebruiken op men D300.
    Heb al alles geprobeerd.
    Heb eerst de BK functie toegewezen naar de functieknop vooraan op de camera en als ik deze indruk zou ik normaal op men lcd scherm het aantal opnames en de belichtingssprong per opname moeten kunnen instellen. Nu, bij mij gebeurt er niets.
    Het ligt ook niet aan de functieknop want als ik hieraan een andere functie toewijs doet hij het wel. Hetzelfde met de voorbeeldknop.
    Heeft er nog al iemand dit probleem gehad of zie ik iets grandioos over het hoofd?
    Voor de volledigheid, heb deze camera twee dagen geleden gekocht, na inspectie heb ik eerst de firmware update gedaan naar 1.10.
    Kan dit er iets mee te maken hebben?
    Dus help!!!
    Hopelijk word dit geen trip naar procirep...
    Alvast bedankt...

  • #2
    Re: D300 eigenaars to the rescue...

    Misschien stomme opmerking maar je kijkt toch op het bovenste lcd schermpje he !! Daar moet je bij het induwen van de knop in eerste instantie 0F zien op verschijnen. Met de achterste instelschijf kan je dan het aantal fotos instellen en met de voorste de stops.
    I love my D500

    Comment


    • #3
      Re: D300 eigenaars to the rescue...

      Yep, kijk inderdaad op het bovenste lcd schermpje.
      Als ik op de knop duw gebeurt er gewoon niets op dat scherm.

      Comment


      • #4
        Re: D300 eigenaars to the rescue...

        Miss stom, maar je moet die knop wel ingedrukt houden als je met het wieltje draait.
        zie ook: http://www.youtube.com/watch?v=qwdedzswvSI

        Comment


        • #5
          Re: D300 eigenaars to the rescue...

          Heb net zelf nog eens op mijn d300 gekeken of ik dit kon de-activeren of zo maar dat lukt niet. Het enige dat nog kan is dat de Fn knop niet correct is toegewezen.
          I love my D500

          Comment


          • #6
            Re: D300 eigenaars to the rescue...

            Probleem opgelost. Heb de camera terug gezet op fabrieksinstellingen en nu doet hij het wel. Geen idee wat ik eerst fout deed.
            Tja, bedankt voor de reacties alleszins.
            Een hele namiddag naar gezocht... g*dverdomme...

            Comment


            • #7
              Re: D300 eigenaars to the rescue...

              Gelukkig
              I love my D500

              Comment


              • #8
                Re: D300 eigenaars to the rescue...

                Oorspronkelijk geplaatst door Joss-Photo Bekijk bericht
                Probleem opgelost. Heb de camera terug gezet op fabrieksinstellingen en nu doet hij het wel. Geen idee wat ik eerst fout deed.
                Tja, bedankt voor de reacties alleszins.
                Een hele namiddag naar gezocht... g*dverdomme...
                Zie het positief...je leert op die manier wel heel snel je toestel kennen. Urenlang van alles uitproberen werkt beter dan manuals doorlezen
                Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

                Comment


                • #9
                  Re: D300 eigenaars to the rescue...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Joss-Photo Bekijk bericht
                  Probleem opgelost. Heb de camera terug gezet op fabrieksinstellingen en nu doet hij het wel. Geen idee wat ik eerst fout deed.
                  Tja, bedankt voor de reacties alleszins.
                  Een hele namiddag naar gezocht... g*dverdomme...
                  Je kan die knop een andere functie toewijzen dacht ik..misschien had je dat onbewust gedaan.
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                  Comment


                  • #10
                    Re: D300 eigenaars to the rescue...

                    Ik weet nu wat ik mis gedaan heb.
                    Je kan twee functies toewijzen per knop, een als je hem induwt en een als je hem induwt in combinatie met de instelwieltjes.
                    BK stond ingesteld samen met de instelwieltjes, maar dan krijg je hem in de eerste plaats idd niet aangezet.
                    Verzachtende omstandigheid, ik had dat niet gedaan maar de vorige eigenaar.
                    Maar jullie hebben wel gelijk hoor, na men d90 dacht ik dat ik alle instellingen wel zou vinden zonder handleiding. Ik had gelijk voor 90%.

                    Comment

                    Working...
                    X