Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D700 - uit assortiment

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D700 - uit assortiment

    Ik kreeg van Konijnenberg (be) een mail met de melding dat de Nikon D700 uit het assortiment is gehaald.
    Op de site zie ik hem toch nog staan.
    Is er een opvolger in aantocht?? Weet iemand er iets over?
    Nikon

  • #2
    Re: Nikon D700 - uit assortiment

    Is best mogelijk doordat als kerstpromotie deze Nikon D700 in London aan 1.200 Euro is verkocht.

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D700 - uit assortiment

      Bij Bastiaens en Rubens opeens onder de 1700€ gezakt. Da's 200euro ineens eraf!
      Ik denk (hoop) dat de opvolger er aan komt

      grtjs Jozef
      D800 en een goed glasservies

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D700 - uit assortiment

        Oorspronkelijk geplaatst door Jozef68 Bekijk bericht
        Bij Bastiaens en Rubens opeens onder de 1700€ gezakt.
        Dat was al een tijdje het geval.
        http://www.myricreaties.be

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D700 - uit assortiment

          Oorspronkelijk geplaatst door Sweetly Bekijk bericht
          Is best mogelijk doordat als kerstpromotie deze Nikon D700 in London aan 1.200 Euro is verkocht.
          Ben benieuwd waar?
          Sony en Olympus
          Fotoseries

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D700 - uit assortiment

            Dat was al een tijdje het geval.
            Ben je daar zeker van ? want ik ben op de opvolger aan het wachten en hou het een beetje in het oog, in het begin van de week stond hij bij beiden nog meer dan 1900€,
            ook geen special deal bij Rubens, enkel bij Digital wharehouse hier in Ekeren staat hij al lang 1700€. Wat ik al raar vond
            Hij stond idd laag vóór de Nikon actie maar na die actie bleef hij vrij duur.
            Ik heb het uiteraard over hun normale prijzen , tijdens de nikon actie was de netto prijs na korting ook ongeveer 1700€. Ik heb toen nog bij DG gaan vragen of zij ook meededen aan de nikon actie (hij kostte daar immers evenveel ) en dan zou hij wel héél goedkoop zijn geweest na de korting maar zij deden niet mee.
            Hetzelfde zag je met de 70/200 VRII, de prijs werd ook opgetrokken tegen dat de nikon actie er was. Die korting word trouwens voor de helft betaald door de handelaar, daarom werd ze dus duurder, anders verdienen ze niks meer door de sterke (internet)concurentie die hen tot steeds lagere prijzen dwingt. (allee ,dat hebben ze mij toch verteld)

            mvg Jozef
            D800 en een goed glasservies

            Comment


            • #7
              Re: Nikon D700 - uit assortiment

              Oorspronkelijk geplaatst door Jozef68 Bekijk bericht
              Ben je daar zeker van ? want ik ben op de opvolger aan het wachten en hou het een beetje in het oog, in het begin van de week stond hij bij beiden nog meer dan 1900€,
              ook geen special deal bij Rubens, enkel bij Digital wharehouse hier in Ekeren staat hij al lang 1700€. Wat ik al raar vond
              Hij stond idd laag vóór de Nikon actie maar na die actie bleef hij vrij duur.
              Ik heb het uiteraard over hun normale prijzen , tijdens de nikon actie was de netto prijs na korting ook ongeveer 1700€. Ik heb toen nog bij DG gaan vragen of zij ook meededen aan de nikon actie (hij kostte daar immers evenveel ) en dan zou hij wel héél goedkoop zijn geweest na de korting maar zij deden niet mee.
              Hetzelfde zag je met de 70/200 VRII, de prijs werd ook opgetrokken tegen dat de nikon actie er was. Die korting word trouwens voor de helft betaald door de handelaar, daarom werd ze dus duurder, anders verdienen ze niks meer door de sterke (internet)concurentie die hen tot steeds lagere prijzen dwingt. (allee ,dat hebben ze mij toch verteld)

              mvg Jozef
              Je zegt het toch zelf al: voor de nikon aktie stond hij al laag, daarna met de nikon aktie was de prijs ongeveer hetzelfde. Na de nikon aktie konden ze de prijs niet onmiddelijk laten zakken, want dat zou te veel opvallen. Dus wachten ze enkele weken en voila, daar is de "juiste" prijs weer!
              http://www.myricreaties.be

              Comment


              • #8
                Re: Nikon D700 - uit assortiment

                Oorspronkelijk geplaatst door olcha Bekijk bericht
                Ik kreeg van Konijnenberg (be) een mail met de melding dat de Nikon D700 uit het assortiment is gehaald.
                Op de site zie ik hem toch nog staan.
                Is er een opvolger in aantocht?? Weet iemand er iets over?
                Bij Art & Craft staat hij nog steeds gewoon op stock aan de prijs van kleine 1900€,
                best eens bellen voor een correcte prijs.

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon D700 - uit assortiment

                  Ik had een prijsalert staan op de Canon 7D bij konijn en kreeg vorige week ook een mail dat deze uit het assortiment was genomen en ik geschrapt werd uit het systeem. Op de site is de Canon 7D echter nog steeds beschikbaar! Denk dat er iets is misgelopen bij konijn met het verzenden van updates betreffende hun producten.

                  mvg,

                  Gunter
                  FUJI X-T4, XF14/F2.8 R, XF18/F2 R, XF23/F1.4 R, XF70-300/F4-5.6 R LM OIS WR, SONY A9/A7R3/VG-C3EM, FE16-35/F4 OSS ZA, FE20/F1.8 G, FE24-70/F4 OSS ZA, FE35/F2.8 ZA, TAMRON 28-200/F2.8-5.6 DI III RXD, 150-500/F5-6.7 DI III VC VXD

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon D700 - uit assortiment

                    Er doet al tijdje de geruchte de ronde dat er een D800 komt in maart.
                    Je kan er verschillende dingen over vinden op http://www.nikonrumors.com/

                    Mocht het toestel in maart uitkomen, dan zal je toch moeten wachten tot het effectief beschikbaar is. En het zal ook wel snel verkopen, dus ergens in mei kan je eentje in je handen hebben. Als de geruchten correct zijn natuurlijk.

                    Het is wel normaal dat na de kerstperiode veel modellen uitverkocht zijn. Probeer maar eens rond te bellen voor een 5D II. Geen enkele grote online shop heeft die nog op voorraad. Ze komen wel terug binnen. 5D III is volgens de geruchtenmolen pas eind 2011

                    ps: grappig, op nikonrumors staat er een link naar dit forum via google translate hehe
                    Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
                    website: http://www.hung.be
                    facebook - Instagram

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikon D700 - uit assortiment

                      De geruchten gaan al een tijdje dat de voorraad niet meer aangevuld zal worden:


                      www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nikon D700 - uit assortiment

                        Oorspronkelijk geplaatst door Paul C Bekijk bericht
                        De geruchten gaan al een tijdje dat de voorraad niet meer aangevuld zal worden:
                        http://nikonrumors.com/2010/02/23/an...available.aspx
                        zaten er behoorlijk naast, post van 23 feb 2010
                        Fuji XPRO1

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nikon D700 - uit assortiment

                          Bij kamera express stond al vanaf november 1689 nu staat ie terug 1749 en die kamera is nog overal te krijgen

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nikon D700 - uit assortiment

                            Ik zou geen nee zeggen tegen een "oude" D700 als de opvolger er is.
                            Nikon D80 - Nikkor 18-200 - Nikon SB900

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nikon D700 - uit assortiment

                              Bij Rubens onder de 1700 euro?
                              Op website 1799 of 1929 euro. Dat is er toch boven?
                              Of heb je een andere prijs als je binnenwandelt?

                              Een boek over de D800 is uitgesteld tot September volgens NikonRumors.

                              mvg
                              Patrick
                              [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

                              Comment

                              Working...
                              X