Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TechRepair - Als het goed is...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • TechRepair - Als het goed is...

    ... mag het ook gezegd worden.

    Ik heb vorige week maandag mijn 7D laten ophalen voor herstelling door TechRepair.
    Vandaag, donderdag, werd mijn camera netjes hersteld terug afgeleverd.
    Dat is wat ik noem : 'prima service'.
    Enkele uren nadat ik mijn herstelling had aangemeld via hun 'portaal' werd mijn camera reeds opgehaald. Twee dagen later ontving ik hun bestek en vervolgens kon ik via het portaal volgen in welke stadium de herstelling zich bevond.
    En zoals gezegd is mijn camera vandaag terug afgeleverd.

    Dik in orde!

    Gr. Paul.

  • #2
    Re: TechRepair - Als het goed is...

    Dat is leuk nieuws! Vandaag hebben ze mijn camera daar ook ontvangen, had het opgestuurd via een UPS label dat ze hadden aangemaakt voor mij.

    Ik heb de laatste tijd veel ervaring opgedaan met UPS trouwens, ik ben SUPER tevreden hierover.

    Comment


    • #3
      Re: TechRepair - Als het goed is...

      mijn camera hebben ze vorige week maandag ontvangen, ik wacht nog steeds op hun bestek, ik zie enkel de status product ontvangen in het portaal.
      ik dacht dat dit normaal was, blijkbaar mag ik dan toch een beetje ontevreden zijn, of komt dit gewoon door de periode van het jaar

      UPDATE:

      heb net even gebeld en het onderdeel voor de herstelling is geleverd maar 'er staan best nog wat reparatie voor hoor, dus het kan wel even duren'.
      ben benieuwd, ik mis m'n 7D :-(
      Last edited by Hatecrew6; 12 augustus 2011, 15:52. Reden: update

      Comment


      • #4
        Re: TechRepair - Als het goed is...

        is de 7d dan al zo lang op de markt dat er herstellingen buiten garantie gebeuren?
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #5
          Re: TechRepair - Als het goed is...