Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TechRepair - Als het goed is...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • TechRepair - Als het goed is...

    ... mag het ook gezegd worden.

    Ik heb vorige week maandag mijn 7D laten ophalen voor herstelling door TechRepair.
    Vandaag, donderdag, werd mijn camera netjes hersteld terug afgeleverd.
    Dat is wat ik noem : 'prima service'.
    Enkele uren nadat ik mijn herstelling had aangemeld via hun 'portaal' werd mijn camera reeds opgehaald. Twee dagen later ontving ik hun bestek en vervolgens kon ik via het portaal volgen in welke stadium de herstelling zich bevond.
    En zoals gezegd is mijn camera vandaag terug afgeleverd.

    Dik in orde!

    Gr. Paul.

  • #2
    Re: TechRepair - Als het goed is...

    Dat is leuk nieuws! Vandaag hebben ze mijn camera daar ook ontvangen, had het opgestuurd via een UPS label dat ze hadden aangemaakt voor mij.

    Ik heb de laatste tijd veel ervaring opgedaan met UPS trouwens, ik ben SUPER tevreden hierover.

    Comment


    • #3
      Re: TechRepair - Als het goed is...

      mijn camera hebben ze vorige week maandag ontvangen, ik wacht nog steeds op hun bestek, ik zie enkel de status product ontvangen in het portaal.
      ik dacht dat dit normaal was, blijkbaar mag ik dan toch een beetje ontevreden zijn, of komt dit gewoon door de periode van het jaar

      UPDATE:

      heb net even gebeld en het onderdeel voor de herstelling is geleverd maar 'er staan best nog wat reparatie voor hoor, dus het kan wel even duren'.
      ben benieuwd, ik mis m'n 7D :-(
      Last edited by Hatecrew6; 12 augustus 2011, 15:52. Reden: update

      Comment


      • #4
        Re: TechRepair - Als het goed is...

        is de 7d dan al zo lang op de markt dat er herstellingen buiten garantie gebeuren?
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #5
          Re: TechRepair - Als het goed is...

          dat is het probleem net ik denk niet dat mijn herstelling binnen garantie voorwaarden valt. Ik heb hem vorig jaar in juni gekocht en hij is twee weken geleden na een uitstapje met mijn ex stukgegaan, bij het verwisselen van memory card zijn twee contactpunten in de camera omgebogen, hoe het is gebeurd, ik heb er geen flauw idee van maar ik zit er nu wel mee

          Comment


          • #6
            Re: TechRepair - Als het goed is...

            Oorspronkelijk geplaatst door Hatecrew6 Bekijk bericht
            dat is het probleem net ik denk niet dat mijn herstelling binnen garantie voorwaarden valt. Ik heb hem vorig jaar in juni gekocht en hij is twee weken geleden na een uitstapje met mijn ex stukgegaan, bij het verwisselen van memory card zijn twee contactpunten in de camera omgebogen, hoe het is gebeurd, ik heb er geen flauw idee van maar ik zit er nu wel mee
            Nogmaals, garantie van canon toestellen is overal 2 jaar.
            (Volgens Canon)
            Met vr. groet,
            Paul

            Comment


            • #7
              Re: TechRepair - Als het goed is...

              zo moet het ook

              Comment


              • #8
                Re: TechRepair - Als het goed is...

                ja ik had al op de site gekeken van de winkel waar ik heb had gekocht (cameratools.nl) en daar stond ook aangegeven 2 jaar maar ik twijfelde een beetje omdat het geen fout is die door de fabriek komt maar door eigen schuld. Achja, als ik hem dan terug heb voor juni volgend jaar dan komt alles wel in orde zeker

                Comment


                • #9
                  Re: TechRepair - Als het goed is...

                  ik heb eens een camera laten herstellen paar jaar terug, ... en kreeg deze via ik dacht DHL... of was het nu UPS... teruggestuurd. En techrepair kan daar allicht niet aan doen, maar de courier heeft deze gewoon aan m'n voordeur gezet omdat we niet thuis waren die dag. (aan straat dus)

                  hmmm.... :-)
                  Imagination is more important than knowledge...
                  http://www.kiekje.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: TechRepair - Als het goed is...

                    ze konden hem toch ook bij de buren gezet hebben

                    Comment


                    • #11
                      Re: TechRepair - Als het goed is...

                      het zal ups geweest zijn, ik hoop da ze da bij mij nie lappen want ik woon op een appartement. Nadat ik mijn camera had overhandigd aan de lieve dame van ups ben ik een verdiep omhoog gegaan en heb door het venster gekeken hoe 'correct' ze ermee omging. Ik was wel een beetje geschokt toen ze mijn pakket gewoon bovenop een stapel andere legde, volgens mij moet het er meteen afgevallen zijn de moment dat ze hier vertrok, maarja dat zullen we dan binnen een paar weken zien zeker

                      Comment

                      Working...
                      X