Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kilchurn castle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kilchurn castle

    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Kilchurn castle

    Het is een sterke mooie plaat Danny..1 van de meest aansprekende uit je reeks vind ik.

    Staat hij voor oog niet wat scheef?
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Kilchurn castle

      PRACHTIG.

      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Kilchurn castle

        Geweldig mooi
        mvg,
        Kinglouie
        de gustibus et coloribus non est disputandum
        Greetz, Artur Bex

        Comment


        • #5
          Re: Kilchurn castle

          Sprookjesachtig mooi.
          Heel knap met die boom links op de oever die je het beeld inleidt en je zo bij het kasteel brengt. De lage wolken zorgen voor een passende sfeer.
          Een prachtfoto die voor mij bovenaan staat in de topreeks die je tot nu toe al plaatste
          vriendelijke groeten, Kurt
          Mijn foto's
          Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

          Comment


          • #6
            Re: Kilchurn castle

            Een droomplaatje
            Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
            "Casu Consulto - Modo Fac"

            Comment


            • #7
              Re: Kilchurn castle

              Sterke foto. Heel mooi vastgelegd
              http://www.myricreaties.be

              Comment


              • #8
                Re: Kilchurn castle

                Prachtige foto mooie kleuren, goed de diepte in de foto behouden.Hoe doen julli dat toch steeds zo mooie foto's leveren?

                Groetjes
                Herman
                Groetjes, Herman.
                Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

                Comment


                • #9
                  Re: Kilchurn castle

                  Ha...je hebt het kasteel in ideale omstandigheden in beeld gebracht om de power line masten haast allemaal uit beeld te laten. Weer een erg mooi landschap Eén opmerking toch.....ik vind het hoofdonderwerp een beetje te klein in beeld komen.....met een langer objectief , een grotere afstand en een paar stappen naar links had je misschien het kasteel wat groter en tevens de bomen in beeld kunnen weergeven. Toegegeven , het is altijd makkelijker om achteraf een opmerking te maken....de omstandigheden ter plekke lieten het misschien ook helemaal niet toe
                  Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                  http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kilchurn castle

                    Zonder 't kasteel zou 't al een mooie foto zijn maar met...
                    Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kilchurn castle

                      heel knappe verfrissende benadering van het onderwerp!

                      Wat ik wel vind is dat de minder interessante linker benedenhoek door zijn helderheid serieus wat aandacht afsnoept van het kasteel. De reflectie is lichter dan de lucht dus misschien kan die wat donkerder gemaakt worden? Het is maar luidop denken dat ik doe

                      heel sterk werk weerom
                      Groeten!

                      500px / Facebook

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kilchurn castle

                        man man hoe doe jij het toch telkens weer
                        ik vind één van de sterkste uit je reeks ,als ik denk deze zal wel de top zijn uit zijn reeks toch ga je er nog iedere keer een stapje erboven ,een ongelooflijke mooie sfeer wat jij hier laat zien

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kilchurn castle

                          Bedankt voor de reacties


                          Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                          Ha...je hebt het kasteel in ideale omstandigheden in beeld gebracht om de power line masten haast allemaal uit beeld te laten. Weer een erg mooi landschap Eén opmerking toch.....ik vind het hoofdonderwerp een beetje te klein in beeld komen.....met een langer objectief , een grotere afstand en een paar stappen naar links had je misschien het kasteel wat groter en tevens de bomen in beeld kunnen weergeven. Toegegeven , het is altijd makkelijker om achteraf een opmerking te maken....de omstandigheden ter plekke lieten het misschien ook helemaal niet toe
                          Peter,
                          Die masten zijn inderdaad storend, maar heb ze op de foto laten staan. Ze staan daar nu eenmaal, en horen bij dit landschap.
                          Gelukkig zijn ze wat gemaskeerd door de mist.

                          Ik begrijp wat je bedoelt wat de compo en dat kasteel betreft.
                          Probleem is dat ik over dat bevroren meer liep, waar toch veel dunne dooiplekken in waren. Heb verschillende keren op mijn stappen moeten terugkeren nadat ik het hoorde kraken onder mijn voeten, bangelijk wel, als je al een eindje van de oever bent...
                          Bovendien duurde dit moment maar heel even, het was een dunne plek in de mist, waar net dat licht doorheen kwam, 2 minuten later was het weer allemaal mist.
                          Is een lucky shot wel, als je weet dat het zo snel voorbij was.

                          Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk bericht
                          heel knappe verfrissende benadering van het onderwerp!

                          Wat ik wel vind is dat de minder interessante linker benedenhoek door zijn helderheid serieus wat aandacht afsnoept van het kasteel. De reflectie is lichter dan de lucht dus misschien kan die wat donkerder gemaakt worden? Het is maar luidop denken dat ik doe

                          heel sterk werk weerom
                          Thanks Dries ! Dat lichtere deel in de reflectie is een stuk licht dat niet in het bovenste deel zit (het zit boven die linkse lichte plek). Vind het evenwicht tussen wolken en reflectie zelf vrij natuurlijk.
                          Heb het voor mezelf wat proberen verdonkeren, maar de hele foto wordt daardoor zwaarder, donkerder...
                          Bedankt voor het meedenken
                          www.damafoto.be
                          Facebook Damafoto

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kilchurn castle

                            Weer een zalige plaat, mooi opgebouwd, met heel veel diepte en die je langzaam kan ontdekken, net op je daar staat en rustig rond kan kijken
                            Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                            Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kilchurn castle

                              Idd een zalige plaat.
                              Alles mooi in beeld gebracht.

                              groetjes

                              moniq
                              groetjes, moniq (BD1321BE)

                              A picture paints a thousand words

                              Comment

                              Working...
                              X