Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon powershot g12?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon powershot g12?

    hallo,

    wat zijn jullie ervaringen met de canon powershot g12? Ik ben nog steeds op zoek naar een ietwat compacte camera, waar je zelf toch ook nog het één en het ander kan instellen. Belangrijk voor mij is:

    - snelle reactie
    - ook goede beelden bij nacht
    - ook handige handmatige instelbaarheid
    - zoom
    - compact

    alvast bedankt!

  • #2
    Re: canon powershot g12?

    De G12 is een goed toestel. Kan je mooi fotos mee maken.
    Alles zit er op, zowel scene programmas (portret, landschap,...) als de creative modes zoals A, Tv, en M.
    Snelheid is niet supersnel maar zeker behoorlijk.

    Wat je versta onder nachtfotografie is me onduidelijk. Je moet rekening houden dat zonder licht je ook geen fotografie kan doen e

    Wil je savonds in huis fotos nemen dan ben je best af met de flits.
    Als je zonder flits wil werken en toch snelle sluitertijden wil halen dan zit er niets anders op dan een DSLR te kopen met goede ISO prestaties en met een lichtsterke lens.

    Comment


    • #3
      Re: canon powershot g12?

      Als je het iets eleganter wil en toch heel goed van kwaliteit, kan ik alleen maar de Lumix
      LX5 aanbevelen. Ligt goed in de hand, lichtsterk lensje en heel goede foto's.
      's Nachts zet je je toestel op statief, zelftimer ingedrukt en even later heb je dan een
      prima foto.

      Comment


      • #4
        Re: canon powershot g12?

        Oorspronkelijk geplaatst door marl Bekijk bericht
        hallo,

        wat zijn jullie ervaringen met de canon powershot g12? Ik ben nog steeds op zoek naar een ietwat compacte camera, waar je zelf toch ook nog het één en het ander kan instellen. Belangrijk voor mij is:

        - snelle reactie
        - ook goede beelden bij nacht
        - ook handige handmatige instelbaarheid
        - zoom
        - compact

        alvast bedankt!
        -snelle reaktie ,ja als opnamepunt reeds gefocust is, maar o zo trage repetitie snelheid.
        -zonder licht geen beeld , op statief werken als onderwerp niet beweegt is een optie
        -handmatige instelbaarheid meer als ok.
        -optische zoom 5 maal
        -compact----middelmatig
        Groeten Leon
        http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
        Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

        Comment


        • #5
          Re: canon powershot g12?

          Ok, merci voor de info. Na nog wat verder rondzoeken op dit forum ben ik ook overtuigd van de Lumix LX5! Ziet er veelbelovend uit. Hehe, zit al een half jaar zonder en t begint dus echt wel te kriebelen om opnieuw foto's te nemen...

          Comment

          Working...
          X