Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Loch Brittle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Loch Brittle

    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Loch Brittle

    heel knappe strakke plaat
    mooi dat licht aan de horizon en op de wolken
    Groeten!

    500px / Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Loch Brittle

      Danny das er eentje die ik zeer kan pruimen..Mooi.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Loch Brittle

        Mooi, zeker met die bocht op het strand !
        grtjes, fabke
        Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

        Comment


        • #5
          Re: Loch Brittle

          Schitterend!!! Kleuren, compo... heel mooi door zijn eenvoud.
          vriendelijke groeten, Kurt
          Mijn foto's
          Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

          Comment


          • #6
            Re: Loch Brittle

            das een heel mooie en een goed gekozen formaat.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Loch Brittle

              telkens als ik in mijn feedreader scroll haal ik zo jouw foto's er uit danny, zelfs zonder te kijken naar de signature...telkens heel knappe foto's waar ik echt niks kan op aanmerken!!!

              Kortom weer een hele mooie in de bekende dama stijl!!
              facebook

              500px

              Comment


              • #8
                Re: Loch Brittle

                Danny,
                As usual: mooie compo
                Rood-bruine kleur van de heuvels werkt hier enorm goed mee aan de sfeer in de foto.
                pitteljon.be
                The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

                Comment


                • #9
                  Re: Loch Brittle

                  Deze vind ik pers. de "mindere" in de ganse reeks tot nu toe. Er is geen enkel punt wat mijn aandacht vraagt in deze foto...voorgrond is leeg...middenste gedeelde ook...en helaas de achtergrond ook. Ik mis in deze de creativiteit van je andere foto's qua compositie en inhoud.
                  Last edited by RUPSELKOPKE; 24 januari 2011, 14:46.
                  Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                  http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Loch Brittle

                    Krijg ik nu net eens zin van om met mijn rood fietsje de bocht om te crossen op weg naar
                    de horizon.
                    Wil eigenlijk gewoon zeggen dat ik hier graag iets langer naar kijk.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Loch Brittle

                      Bedankt voor de reacties iedereen

                      Peter,
                      bedankt voor jouw eerlijke mening
                      Deze is anders dan mijn andere landscapes, maar het is net de rust en de eenvoud die het hem hier doet voor mij.
                      Het was hier wat zoeken naar de juiste compo, maar heb toch die landtong kunnen weergeven zoals ik het in gedachten had.

                      Het gaat hier vooral over de compo, met de bocht die uit de hoek vertrekt, en je zo naar de landtong brengt, om dan verder te kijken naar het licht aan de horizon.
                      De trage sluitertijd met de vervaagde branding versterken dit effect.

                      Het is eens iets anders, en ben steeds blij als ik verdeelde meningen hoor.
                      Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                      Deze vind ik pers. de "mindere" in de ganse reeks tot nu toe. Er is geen enkel punt wat mijn aandacht vraagt in deze foto...voorgrond is leeg...middenste gedeelde ook...en helaas de achtergrond ook. Ik mis in deze de creativiteit van je andere foto's qua compositie en inhoud.
                      www.damafoto.be
                      Facebook Damafoto

                      Comment


                      • #12
                        Re: Loch Brittle

                        een totaal ander beeld dan ik gewend ben van je
                        inderdaad deze heeft een rustige uitstraling waar jij naar zocht
                        maar ik hou ook van de iets drukkere foto's waar iets meer kleur in zit,die je ons hier laat zien
                        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Loch Brittle

                          Eenvoud siert, zou je hier kunnen denken, alhoewel eenvoud.
                          Goed doordachte compo, prachtig in beeld gezet en afgewerkt met het perfecte licht.
                          Voor mij hoeft dat niet meer te zijn.

                          groetjes

                          moniq
                          groetjes, moniq (BD1321BE)

                          A picture paints a thousand words

                          Comment


                          • #14
                            Re: Loch Brittle

                            Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                            Deze is anders dan mijn andere landscapes, maar het is net de rust en de eenvoud die het hem hier doet voor mij.

                            Het gaat hier vooral over de compo, met de bocht die uit de hoek vertrekt, en je zo naar de landtong brengt, om dan verder te kijken naar het licht aan de horizon.
                            De trage sluitertijd met de vervaagde branding versterken dit effect.

                            Het is eens iets anders, en ben steeds blij als ik verdeelde meningen hoor.
                            Wel Danny....geef je volkomen gelijk.....eens iets anders....de rust...de eenvoud...mag ik graag zien!
                            Gr Pascale
                            Eerlijkheid duurt het langst!!
                            Mijn website: http://www.degrafon.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Loch Brittle

                              Bedankt voor de reacties, en jullie eerlijke meningen
                              www.damafoto.be
                              Facebook Damafoto

                              Comment

                              Working...
                              X