Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D300 in Continuous

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D300 in Continuous

    Hallo,
    Mijn D300 (Nikon) stopt in Continuous High Speed met schieten lang voordat de buffer vol is. Soms stopt ie na 3 keer, soms na 5 keer. Soms gaat ie na een kleine pauze weer verder, maar meestal niet.
    Waar kan dit aan liggen. Vermoeidheid van de sluiter?
    Thanks,
    Rob

  • #2
    Re: D300 in Continuous

    Er bestaat een instelling die ervoor zorgt dat er geen foto genomen kan worden als er niet is scherpgesteld. Misschien ligt het daaraan?
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

    Comment


    • #3
      Re: D300 in Continuous

      Als ik me niet vergis kan je ook het max aantal shots/trigger bepalen in het menu.
      Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

      BD1614BE

      Comment


      • #4
        Re: D300 in Continuous

        Oorspronkelijk geplaatst door butterfly Bekijk bericht
        Hallo,
        Mijn D300 (Nikon) stopt in Continuous High Speed met schieten lang voordat de buffer vol is. Soms stopt ie na 3 keer, soms na 5 keer. Soms gaat ie na een kleine pauze weer verder, maar meestal niet.
        Waar kan dit aan liggen. Vermoeidheid van de sluiter?
        Thanks,
        Rob
        Wat ben je aan het fotograferen? Iets wat rustig beweegt, of iets wat heel grillige bewegingen maakt en zodoende snel uit focus kan raken. Met de verkeerde instellingen voor continu autofocus zal de camera dan vervolgens geen foto maken als bijv. het scherpstellen prioriteit krijgt boven het afdrukken...
        Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

        Comment

        Working...
        X