Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voorraad bij BH New York

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voorraad bij BH New York

    Ik wist niet goed waar deze topic te posten.
    In juni ga ik naar New York. Dus wil ik wel eens een kijkje gaan nemen bij BH.
    Heb de website al bezocht en bepaalde dingen spreken me wel aan
    Op het moment heb ik m'n oog laten vallen op 2 objectieven.
    Kan ik er zeker van zijn dat deze in voorraad zullen zijn tijdens mijn bezoek? Iemand ervaring?
    Het gaat wel om pentaxlenzen, dus misschien hebben ze die niet zomaar op stock?

  • #2
    Re: Voorraad bij BH New York

    Wat voor antwoord verwacht je hier ?
    Denk je niet dat het eenvoudiger is om jouw vraag rechtstreeks aan BH te stellen ?
    Dat kan je doen via de chat-sessie of via de site - sales dept.

    Comment


    • #3
      Re: Voorraad bij BH New York

      Daar hebben ze een apparaat voor uitgevonden: telefoon. dan weet je het.
      B+H is trouwens op zondag open en op zaterdag dicht.

      Ik vermoed zelfs dat je je lenzen kan reserveren mits achterlaten van je credikaartnummer.
      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

      Comment


      • #4
        Re: Voorraad bij BH New York

        Mailtje sturen, probleem uitleggen, regeling treffen....

        Ze hebben een super dienstverlening... mijn Toyo field daar gekocht zonder een voet te verzetten, ze hebben hem lekker opgestuurd.
        TOYO-FIELD 45AII - Arrax 88 - Yashica Mat 124 G - Pentacon six - Voigtländer Bessa III - Nikon D700 - Nikon D300S - 17,2kg glas om dat alles te doen werken!

        Comment


        • #5
          Re: Voorraad bij BH New York

          B&H is top ! Mail ze hé, en vraag het..zo simpel is dat de dag van vandaag!

          Comment


          • #6
            Re: Voorraad bij BH New York

            Je kan inderdaad gewoon je bestelling reserveren, want zelfs als het op voorraad is op hun website kan het soms in hun magazijn in New Jersey zijn en niet noodzakelijk in de winkel (had ik bij het allereerste bezoek). Maar als je op voorhand even contact opneemt is dat geen probleem.
            Web: http://www.hanscouwenbergh.be
            Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

            Comment


            • #7
              Re: Voorraad bij BH New York

              en vooral niet tegen de duane in Zaventem vertellen dat je je materiaal ginder nieuw hebt gekocht
              CyberLiquid

              Comment


              • #8
                Re: Voorraad bij BH New York

                Ik wil hier wel signaleren : in Zavemtem wordt de laatste tijd serieus heel serieus gecontroleerd bij aankomst uit de States !

                Comment


                • #9
                  Re: Voorraad bij BH New York

                  Eerste dag aankopen en foto's mee schieten ginder en doosje weg?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Voorraad bij BH New York

                    Oorspronkelijk geplaatst door DeKevin Bekijk bericht
                    Eerste dag aankopen en foto's mee schieten ginder en doosje weg?
                    Ja, en dan?

                    Als er op Zaventem een douanebeambte jou eruit pikt, dan ziet hij dat je een fototoestel de EU binnenbrengt. Dan is de kans groot dat hij zegt: "Mooie camera, meneer, dat is dan zoveel aan importtaxen, zoveel aan BTW en nog eens extra zoveel erbij aan boete omdat u door 'niets aan te geven' liep. Tenzij u natuurlijk kunt aantonen dat het toestel minder dan 430 (?) euro koste, of dat u het toestel in de EU gekocht hebt, of er vroeger al importkosten e.d. op betaald hebt. Bewijzen opsturen binnen een weekje is in orde, meneer. Hopelijk had u een goeie vakantie en nog een prettige dag, meneer."

                    Je kunt geluk hebben, en je kunt eruit gepikt worden. De afweging of het prijsverschil het risico waard is, moet iedereen zelf maken.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Voorraad bij BH New York

                      Oorspronkelijk geplaatst door bart30d Bekijk bericht
                      Ja, en dan?

                      Als er op Zaventem een douanebeambte jou eruit pikt, dan ziet hij dat je een fototoestel de EU binnenbrengt. Dan is de kans groot dat hij zegt: "Mooie camera, meneer, dat is dan zoveel aan importtaxen, zoveel aan BTW en nog eens extra zoveel erbij aan boete omdat u door 'niets aan te geven' liep. Tenzij u natuurlijk kunt aantonen dat het toestel minder dan 430 (?) euro koste, of dat u het toestel in de EU gekocht hebt, of er vroeger al importkosten e.d. op betaald hebt. Bewijzen opsturen binnen een weekje is in orde, meneer. Hopelijk had u een goeie vakantie en nog een prettige dag, meneer."

                      Je kunt geluk hebben, en je kunt eruit gepikt worden. De afweging of het prijsverschil het risico waard is, moet iedereen zelf maken.
                      Zeer wijs ! Een collega van mij is er nog altijd niet goed van. Met boete, btw etc loopt dit behoorlijk op. En dan laten wij nog buiten beschouwing dat je geen garantie hebt.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Voorraad bij BH New York

                        Oorspronkelijk geplaatst door bart30d Bekijk bericht
                        Ja, en dan?

                        Als er op Zaventem een douanebeambte jou eruit pikt, dan ziet hij dat je een fototoestel de EU binnenbrengt. Dan is de kans groot dat hij zegt: "Mooie camera, meneer, dat is dan zoveel aan importtaxen, zoveel aan BTW en nog eens extra zoveel erbij aan boete omdat u door 'niets aan te geven' liep. Tenzij u natuurlijk kunt aantonen dat het toestel minder dan 430 (?) euro koste, of dat u het toestel in de EU gekocht hebt, of er vroeger al importkosten e.d. op betaald hebt. Bewijzen opsturen binnen een weekje is in orde, meneer. Hopelijk had u een goeie vakantie en nog een prettige dag, meneer."

                        Je kunt geluk hebben, en je kunt eruit gepikt worden. De afweging of het prijsverschil het risico waard is, moet iedereen zelf maken.
                        En niet die ene keer kun je eruit gepikt worden. Als je de volgende keer uit China of Marokko komt kun je opnieuw prijs hebben ...
                        Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Voorraad bij BH New York

                          Camera zelf koop ik daar niet.
                          Het gaat om lenzen.
                          Ik ga er ook geen 1000 euro opdoen. Zal onder de 500 blijven hoop ik.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Voorraad bij BH New York

                            Denk niet dat de douaniers lomperikken zijn. Vroeger waren dat echte "ambtenaren" , nu worden ze constant bijgeschoold.
                            Ze weten wel hoe een niet europees serienummer te achterhalen. Als je dan geen eerder importbewijs hebt of factuur... jammer!
                            Ze controleren en ze controleren goed! Vadertje staat heeft geld nodig he...

                            Comment


                            • #15
                              En ze lezen ook mee 

                              'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

                              Comment

                              Working...
                              X