Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D200; vraag ivm batterij

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D200; vraag ivm batterij

    Hoeveel shots doen jullie met een volle batterij (al dan niet oorspronkelijk merk) ?
    Na zo'n kleine 500 shots (of zelfs minder als het erg koud is) is ze leeg, ik heb niet de gewoonte om tussen de shots al te veel terug te kijken (of te spelen in de menu's) op het schermpje. Nochtans heeft de camera aan dat de batterij nog 'nieuw' is. Dit lijkt me toch vrij weinig, nee ?
    Momenteel heb ik slechts één batterij dus ik kan niet vergelijken met een ander exemplaar.
    Volgens DPreview moet je met één lading zo'n 1800 shots kunnen halen !

  • #2
    Re: Nikon D200; vraag ivm batterij

    Mijn fujifilm s5 pro doet ook zoiets, ook met een recente nieuwe batterij.

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D200; vraag ivm batterij

      ik haal met de mijne een 400 schoten. Ik het gemerkt dat hij vooral bij het overladen naar pc heel veel stroom verbruikt. Die 1800 zal wel met grip en een extra batterij zijn.
      The Knight That Says Ni...kon

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D200; vraag ivm batterij

        500 Opnames, dat heb ik nooit gehaald met mijn D200. Met 400 opnames was ik al zeer tevreden, maar zover kwam ik gewoonlijk niet. (met originele Nikon batterijen). Daarom had ik altijd reserve batterijen bij!
        https://waltertalboom.be-
        Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D200; vraag ivm batterij

          idd, hier 't zelfde, D200 vreet batterijen, had er altijd paar reserve mee. Sinds de overschakeling op D300 liggen er hier regelmatig enkele werkloos te wezen
          Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

          BD1614BE

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D200; vraag ivm batterij

            Dank voor de reacties, dan zal ik mij best een paar reserve batterijen aanschaffen.

            Comment


            • #7
              Re: Nikon D200; vraag ivm batterij

              Afgelopen zomer haalde ik op de d200 met een 300mm AFS + converter 1000 opnames airshow met toestel op continue AF, daarna zonder de converter er nog 400 bij gezet.
              Na 1400 opnames was de accu echt leeg.
              Sony en Olympus
              Fotoseries

              Comment

              Working...
              X