Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Metz 45 CT-1 serial 44615 te gebruiken met RF-602?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Metz 45 CT-1 serial 44615 te gebruiken met RF-602?

    Hallo, net een Metz 45CT-1 ontvangen en het werd me al duidelijk dat ik eerst het voltage zal moeten meten (even vragen aan collega's die hier verstand van hebben) aangezien het serienummer onder de 534000 zit.

    Kan ik deze aansluiten op de RF-602 en hoe doe ik dit dan want ik denk dat de huidige kabel van de flits niet past?

    De link naar de mod heb ik gevonden http://www.stokware.nl/metzmod45ct1.pdf.

    Loont het de moeite om hem uiteindelijk om te bouwen of kan ik beter voor een nieuwe YN460 II gaan voor een paar Euro meer?

  • #2
    Re: Metz 45 CT-1 serial 44615 te gebruiken met RF-602?

    Oorspronkelijk geplaatst door Shamu Bekijk bericht

    Kan ik deze aansluiten op de RF-602 en hoe doe ik dit dan want ik denk dat de huidige kabel van de flits niet past?
    als je die op je RF602 wilt aansluiten, moet je die RF602 nog modden...

    zie hier
    'k was het ook nog eens van plan te doen...
    heb twee gemodde metz'n liggen...

    Niet rechtreeks aansluiten
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: Metz 45 CT-1 serial 44615 te gebruiken met RF-602?

      Bedankt voor de info. Ik denk dat ik dan ga passen en 35€ ga uitgeven aan een nieuwe flits alvorens ik me in dit avontuur ga storten om ook nog de receiver aan te passen.

      Comment


      • #4
        Re: Metz 45 CT-1 serial 44615 te gebruiken met RF-602?

        Oorspronkelijk geplaatst door Shamu Bekijk bericht
        Bedankt voor de info. Ik denk dat ik dan ga passen en 35€ ga uitgeven aan een nieuwe flits alvorens ik me in dit avontuur ga storten om ook nog de receiver aan te passen.
        'k zou het alleen maar doen als je de power nodig hebt van dergelijke flashes! ik gebruik ze vandaag met PT04 triggers... De nieuwe cactus V5 zouden er ook mee om moeten kunnen...

        een YN460 II is inderdaad een no-brainer...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment

        Working...
        X