Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compact toestel aankopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Compact toestel aankopen

    Ik ben op zoek naar een compact fototoestel maar vrees dat ik al zoveel gelezen heb dat ik eigenlijk niet meer weet wat te kopen.

    Budget: ong 200 euro

    Ik wil geen toestanden met AA-batterijen en vind het ook belangrijk dat je niet te lang moet wachten op je foto als je op het knopje drukt.

    Toestel wordt enkel gebruikt voor familiefoto's (lens is misschien wel belangrijk zodat ik toch goed kan inzoemen voor leuke foto's van de kids) en op vakantie (zomer en ski).

    Ik ben beginnen twijfelen aan verschillende toestellen omdat ik regelmatig lees dat de kwaliteit van foto's of de kleuren helemaal niet goed zijn. Zou niet graag mijn centjes weggeven aan iets wat mij 'slechte' foto's bezorgt.

    Alle hulp is welkom.

  • #2
    Re: Compact toestel aankopen



    Voor u budget dat toch vrij beperkt is gaat geen geen grote optische zooms vinden vrees ik..de link die ik je geef is een zeer goed toestelletje.

    Grtz

    Templar
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

    Comment

    Working...
    X