Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraag 7D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vraag 7D

    Ik heb een vraag over mijn 7D.
    Bij mij 40D had ik bij het focussen en rood vakje in mijn zoeker waar ik scherpstel, bij de 7D nu heb ik dat niet, ligt dat aan één of andere instelling of gaat het gewoon niet. Het is handig als het wel zou gaan want in donkere omstandigheden zie je meestal je afstelpunt niet.

    alvast bedankt.
    Groetjes Kevin

  • #2
    Re: vraag 7D

    Dat heb je zéker, Kevin.
    Hoe je het doet/inschakelt weet ik nu niet direct uit het vuistje, tenslotte doe je dit niet elke dag, maar ik weet dat ik het uit de handleiding heb geleerd.

    Comment


    • #3
      Re: vraag 7D

      Hoi Kevin,
      twee mogelijkheden :
      of je autofocus staat ingesteld op al servo
      of je custom functie cFnIII (autofocus/drive) staat op 2 (VF display verlichting) uitgeschakeld
      Dus dit even nakijken!
      Mvg, Tin_tin
      Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

      Comment


      • #4
        Re: vraag 7D

        Oorspronkelijk geplaatst door Tin_tin Bekijk bericht
        Hoi Kevin,
        twee mogelijkheden :
        of je autofocus staat ingesteld op al servo
        of je custom functie cFnIII (autofocus/drive) staat op 2 (VF display verlichting) uitgeschakeld
        Dus dit even nakijken!
        De al servo is inderdaad de reden, ik dacht dat het bij mijn 40D wel ging op al servo omdat hij daar altij op stond en altijd dat rode afstelpunt had, kan mij vergissen ook natuurlijk.

        bedankt voor de reactie
        Groetjes Kevin

        Comment


        • #5
          Re: vraag 7D

          Oorspronkelijk geplaatst door kevin_83 Bekijk bericht
          De al servo is inderdaad de reden, ik dacht dat het bij mijn 40D wel ging op al servo omdat hij daar altij op stond en altijd dat rode afstelpunt had, kan mij vergissen ook natuurlijk.

          bedankt voor de reactie
          zet je 7D ook maar altijd op AI SERVO, en verplaats je focuspunt of zone, dit is geen toestel om alleen met het middenste punt te werken

          veel plezier

          Comment


          • #6
            Re: vraag 7D

            Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
            zet je 7D ook maar altijd op AI SERVO, en verplaats je focuspunt of zone, dit is geen toestel om alleen met het middenste punt te werken

            veel plezier
            Je moet het nu ook weer zo extreem niet voorstellen.
            Zet jij dan je toestel ook op AI Servo als je portret of stilleven of natuur of enzovoort, maakt?
            Ik alvast niet hoor

            Comment


            • #7
              Re: vraag 7D

              Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
              Je moet het nu ook weer zo extreem niet voorstellen.
              Zet jij dan je toestel ook op AI Servo als je portret of stilleven of natuur of enzovoort, maakt?
              Ik alvast niet hoor
              Portret wel, onderwerp kan bewegen

              Comment

              Working...
              X