Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon Coolpix S220 wil niet meer focussen - wat nu?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon Coolpix S220 wil niet meer focussen - wat nu?

    Hallo allemaal,
    Ik ken hier allemaal niet veel van dus mijn excuses voor de misschien domme vraag.

    Ik denk dus dat mn toestel kapot is Als ik hem opstart of afzet maakt ie zo een vreemd geluidje en als ik foto's wil trekken zijn ze dus helemaal wazig. Kan niet meer focussen dus denk ik. Enig idee aan wat dit ligt? Wat er kapot is? En een ruwe schatting wat het zou kosten om dit te laten herstellen? Of ben ik beter af gewoon een nieuwe te kopen? (is een kleine 2 jaar oud en buiten dit was ik er tevreden mee)

    Bedankt alvast om mn vele (stomme) vragen te beantwoorden

  • #2
    Re: Nikon Coolpix S220 wil niet meer focussen - wat nu?

    Geen tijd in steken .. nieuwe kopen (desnoods vergelijkbaar 2e hands dezelfde als je echt geld wilt besparen)
    Compacttoestellen (de rest ook niet) worden niet meer gemaakt om te herstellen.
    WEGWERP-maatschappij, bestek of reparatie weegt 99x op 100 niet op tegen nieuw.
    Je kan nu waarschijnlijk een vergelijkbaar toestel nieuw kopen aan de helft van de prijs.
    (of betere specs/mogelijkheden)

    Een coolpix S3000 kost nu +-99€ .. daar kunt ge geen werkuren van betalen.
    www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

    Comment


    • #3
      Re: Nikon Coolpix S220 wil niet meer focussen - wat nu?

      daar vreesde ik al voor
      toch bedankt

      die s3000, is dat eentje dat je aanraadt of gewoon bij wijze van voorbeeld?

      Comment


      • #4
        Re: Nikon Coolpix S220 wil niet meer focussen - wat nu?

        Gewoon als voorbeeld, om dat die min of meer vergelijkbaar is, niet veel kost, en waarschijnlijk ondanks toch beter is dan die je nu hebt. Maar er zijn er genoeg andere.
        www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

        Comment

        Working...
        X