Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gaat u zitten...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gaat u zitten...

    Jochenvde Photography
    Flickr

  • #2
    Re: Gaat u zitten...

    Niet zo boeiend blijkbaar... Ik vond het lichtspel wel mooi.
    Jochenvde Photography
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Gaat u zitten...

      Licht en compo prima, niets mis met dit beeld
      mvg,
      Ludo V.

      Comment


      • #4
        Re: Gaat u zitten...

        Lichtspel is idd mooi.
        Vergane glorie, zou ik zeggen.

        groetjes

        moniq
        groetjes, moniq (BD1321BE)

        A picture paints a thousand words

        Comment


        • #5
          Re: Gaat u zitten...

          Mooi met het licht gespeeld. Ik word wel getrokken naar de hoek waar het meeste licht is, vandaar denk ik dat het beeld zonder stoel heel wat sterker zou zijn. Sorry alleen mijn idee,... vind de foto wel heel mooi
          Groetjes Hilde
          http://hildeg.smugmug.com/

          Comment


          • #6
            Re: Gaat u zitten...

            inderdaad deze verdient veel meer positieve comm. ... ik vind hem alvast "boeiend"
            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

            Comment


            • #7
              Re: Gaat u zitten...

              Prachtig geheel>.

              Comment


              • #8
                Re: Gaat u zitten...

                Ik stel me voor dat ik binnen mag komen in die kamer en op die stoel gaan zitten. Dan
                mag ik mijn verhaal doen. Ik neem mijn tijd, want ik denk iets te vertellen te hebben.
                Maar hier in dat licht, op die stoel, weet ik het: ik heb helemaal niks te vertellen. Niks
                dat niet al duizend keer gehoord is. Niks dat van mij een uitzonderlijk mens kan maken.
                Na mij neemt gewoon iemand anders plaats op die stoel. Een nieuw verhaal.

                Comment


                • #9
                  Re: Gaat u zitten...

                  Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                  Ik stel me voor dat ik binnen mag komen in die kamer en op die stoel gaan zitten. Dan
                  mag ik mijn verhaal doen. Ik neem mijn tijd, want ik denk iets te vertellen te hebben.
                  Maar hier in dat licht, op die stoel, weet ik het: ik heb helemaal niks te vertellen. Niks
                  dat niet al duizend keer gehoord is. Niks dat van mij een uitzonderlijk mens kan maken.
                  Na mij neemt gewoon iemand anders plaats op die stoel. Een nieuw verhaal.
                  Je filosofie geeft mij altijd een andere kijk op de foto's die hier passeren, zelfs op mijn eigen werk

                  Bedankt voor de reacties!
                  Jochenvde Photography
                  Flickr

                  Comment

                  Working...
                  X