Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Watersporen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Watersporen

    Lang geleden dat ik nog eens een foto in deze buurt gepost heb.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Watersporen

    Mooi lijnenspel !

    Ik zou persoonlijk die voorste horizontale vermeden hebben, die ligt wat dwars, en beperkt het dieptezicht...
    Just my 2cts !
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      Re: Watersporen

      Een beeld dat we de dag van vandaag wel meer tegenkomen.
      De sporen weerkaatsen hier toch een mooi blauwe lucht, wat de foto iets meer luchtigheid geeft.
      grtjes, fabke
      Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

      Comment


      • #4
        Re: Watersporen

        Vind het niet speciaal en toch boeiend om te kijken.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: Watersporen

          Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
          Mooi lijnenspel !

          Ik zou persoonlijk die voorste horizontale vermeden hebben, die ligt wat dwars, en beperkt het dieptezicht...
          Just my 2cts !
          Ook mijn mening....wel mooi de reflectie van de bomen te zien op het water!
          Gr Pascale
          Eerlijkheid duurt het langst!!
          Mijn website: http://www.degrafon.be/

          Comment


          • #6
            Re: Watersporen

            Dank voor de commentaren. Ik had vooraan al een horizontaal spoor afgesneden, en daarbij het origineel formaat behouden, maar blijkbaar willen jullie nog meer weg?. Ik neem aan dat er nu een panorama crop gesuggereerd wordt, iets wat ik normaal niet graag doe (ik houd me graag aan het origineel formaat, hier 3/2).
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Watersporen

              Hi Les,
              wordt inderdaad veel om te croppen, maar ik zweer zeker ook bij 3/2, zou niet naar pano gaan...

              Een paar stapjes naar voor had mss ook gekunnen, maar daar hou je volgens mij besmeurde voeten aan over ;-)

              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Dank voor de commentaren. Ik had vooraan al een horizontaal spoor afgesneden, en daarbij het origineel formaat behouden, maar blijkbaar willen jullie nog meer weg?. Ik neem aan dat er nu een panorama crop gesuggereerd wordt, iets wat ik normaal niet graag doe (ik houd me graag aan het origineel formaat, hier 3/2).
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment

              Working...
              X