Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop fototoestel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aankoop fototoestel

    Graag wil ik mij een digitaal fototoestel kopen. De prijs speelt niet zo een rol wel wil ik super foto kwaliteit hebben.
    Wil echter geen spiegelreflex omdat ik dat lenzengedoe niet handig vind om steeds mee te sleuren.
    Kan mij iemand een advies geven over een héél goed bridgemodel.Ok geeningebouwde lens
    Had even gekeken naar de nieuwe canon powershot G12 , maar zijn er nog betere op de markt laat het me even weten . Heeft iemand nuttige ervaring
    Mijn interesse macro, landschap, natuur , geen sport fotografie.
    Thx

  • #2
    Re: aankoop fototoestel

    Lumix FZ45, grote zoom of LEICA V-LUX 2 is zelfde toestel.

    Albert
    Juniormember maar reeds van af 1952 met fotografie bezig. Nu een oud bakske LC1 en recent DP2.

    Comment


    • #3
      Re: aankoop fototoestel

      Kijk eens naar deze site http://www.fujifilm.com/products/dig...nepix_hs20exr/ de laatste nieuwe is de HS20 een toffe camera zo te zien

      Comment


      • #4
        Re: aankoop fototoestel

        Heeft iemand ervaringen met de canon powershot G11 of G12 ?

        Comment


        • #5
          Re: aankoop fototoestel

          Oorspronkelijk geplaatst door ekita Bekijk bericht
          Graag wil ik mij een digitaal fototoestel kopen. De prijs speelt niet zo een rol wel wil ik super foto kwaliteit hebben.
          Wil echter geen spiegelreflex omdat ik dat lenzengedoe niet handig vind om steeds mee te sleuren.
          Kan mij iemand een advies geven over een héél goed bridgemodel.Ok geeningebouwde lens
          Had even gekeken naar de nieuwe canon powershot G12 , maar zijn er nog betere op de markt laat het me even weten . Heeft iemand nuttige ervaring
          Mijn interesse macro, landschap, natuur , geen sport fotografie.
          Thx

          Zit zelfs software bij van Adobe(Photoshop Elements 8 + Elements Premiere 8)
          Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

          Comment


          • #6
            Re: aankoop fototoestel

            Oorspronkelijk geplaatst door ekita Bekijk bericht
            Wil echter geen spiegelreflex omdat ik dat lenzengedoe niet handig vind om steeds mee te sleuren.
            Kan mij iemand een advies geven over een héél goed bridgemodel.Ook geen ingebouwde lens

            Thx
            Een bridge zonder ingebouwde lens bestaat niet.

            Comment


            • #7
              Re: aankoop fototoestel

              Wil je een heel goede beeldkwaliteit en niet te veel gehannes neem dan een goede compact.
              Naast de Canon G12 ook eens kijken naar de Lumix LX5. Een prachtig allround toestel met
              een heel goede beeldkwaliteit.

              Comment


              • #8
                Re: aankoop fototoestel

                Oorspronkelijk geplaatst door Keeskanon Bekijk bericht
                Een bridge zonder ingebouwde lens bestaat niet.
                ik bedoelde met ingebouwde flash natuurlijk

                Comment


                • #9
                  Re: aankoop fototoestel

                  Er komt aan het einde van deze maand een nieuwe Olympus
                  Het is de Olympus zx-1
                  Daar zit eigenlijk wel alles op wat ik in een compact zou willen zien
                  Dus redelijk grote sensor , en een super lichtsterke lens, en je kunt er zelfs een zoeker en flitser op zetten

                  Comment

                  Working...
                  X