Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EEE PC cd gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • EEE PC cd gezocht

    Hallo,

    Mijn vriendin haar Asus eee pc is aan een format toe, probleem is echter dat ze de originele cd kwijt is. Een nieuwe gekochte versie van XP heb ik wel maar zou de origineele cd nodig hebben om de correcte usb boot stick te maken.
    Kan er iemand me een copy bezorgen voor een Asus eee pc 4g, desnoods tegen vergoeding.
    Met dank
    Canon 50D + Canon 350D + Canon 18-55 + Canon 75-300 + Canon 100 1:2.8 Macro USM + Canon 100-400 + Canon 18-200 + Canon 50 f1.8 + Canon 70-200 2.8 en nog wa lichtjes en stastijf
    Nu nog de kennis en het vakmanschap :D

  • #2
    Re: EEE PC cd gezocht

    XP op een stick zetten is een ***proces....heb zelf een reinstall gedaan met een externe cd-rom drive. Een andere optie is win7 installeren. Deze laat zich wel vlot installeren vanaf usb-stick.

    Comment


    • #3
      Re: EEE PC cd gezocht

      [Mod] heeft niets met fotografie te maken, vandaar verplaatst naar chit-chat
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

      Comment


      • #4
        Re: EEE PC cd gezocht

        Bij een eee pc zit geen cd met het besturing systeem. Je zou hem toch niet kunnen gebruiken wegens geen cd-rom station. Om hem terug te zetten naar fabrieksinstellingen doe je hetvolgende:
        How to reset your Eee pc to factory settings (just like it came out of the box)


        Turn on your Eee pc
        Continuously press F9 until a screen comes up with three options.
        The third will be 'reset to factory settings.
        This will delete all data and reset your eee pc.
        Press down until it is highlighted then press enter.
        It will tell you what it is about to do and ask you to type yes to continue.
        Type in yes - no capital letters
        It will reset your Eee pc and ask you to press enter to reboot.
        Your eee pc will then reboot and ask you for a name and password and all that stuff it asked you to do when you got it.


        mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

        Comment


        • #5
          Re: EEE PC cd gezocht

          Mijn EEE 4G is een tijd geleden gestolen.

          Had je een week eerder gespost dan had je mijn cd's gekregen, ik heb ze net weg gegooid. (JA er zitten wel degelijk cd's bij!)

          Ben je gehouden om er XP op te zetten? IS maar vraagje, ik heb er kort na aanschaf de Ubuntu versie voor netbooks opgezet, supersnel, superlicht... kon alles wat ik wilde: surfen, mailen, openoffice, zelfs foto's croppen en compresseren ging goed!

          Comment


          • #6
            Re: EEE PC cd gezocht

            Zal dan toch niet altijd zijn bij de mijne zaten geen cd's.


            mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

            Comment


            • #7
              Re: EEE PC cd gezocht

              Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
              Zal dan toch niet altijd zijn bij de mijne zaten geen cd's.
              mir
              Bij mijn Asus eee pc zaten ook geen cd's of dvd's bij maar zou het niet kunnen dat bepaalde modellen wel hiervan voorzien zijn?
              Als ik nu typisch zoek op Asus eee pc 4G dan kan ik toch info vinden over bijgeleverde cd of dvd.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: EEE PC cd gezocht

                Hier ook geen cd.XP home cd gebruikt met code van eee pc en drivers via asus . Werkt perfect
                Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                http://www.racenews.be

                Comment

                Working...
                X