Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

horst in de vroegte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • horst in de vroegte

    deze morgen eens naar horst gereden
    een paar bders tegen het lijf gelopen in de vroegte
    hier een versie van mij


    ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
    *BD1034BE

  • #2
    Re: horst in de vroegte

    Ne mooie hoor !

    ik was 1 van die "lijven " , tof zo eens bd-ers tegen te komen, jammer dat ik niet meer tijd had
    Last edited by Frakske; 16 januari 2011, 12:47.
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: horst in de vroegte

      Grappig, ik kom enkel collega-fotografen tegen in Horst bij zonsondergang, maar ´s nachts of ´s morgens heb ik altijd al het rijk voor mezelf gehad.
      Ook grappig is dag op het moment dat ik de eerste "lijf" tegen het lijf liep, de zon achter de wolken verdween om niet meer terug te komen

      Men gaat het kasteeltje restaureren. Onder andere aan het dak zal gewerkt worden. Het is misschien een goed moment om nog enkele plaatjes te maken vooraleer het kasteel in een bouwwerf verandert (data ken ik niet, maar het is voor 2011).
      :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

      Comment


      • #4
        Re: horst in de vroegte

        Oorspronkelijk geplaatst door machi Bekijk bericht
        Grappig, ik kom enkel collega-fotografen tegen in Horst bij zonsondergang, maar ´s nachts of ´s morgens heb ik altijd al het rijk voor mezelf gehad.
        Ook grappig is dag op het moment dat ik de eerste "lijf" tegen het lijf liep, de zon achter de wolken verdween om niet meer terug te komen

        Men gaat het kasteeltje restaureren. Onder andere aan het dak zal gewerkt worden. Het is misschien een goed moment om nog enkele plaatjes te maken vooraleer het kasteel in een bouwwerf verandert (data ken ik niet, maar het is voor 2011).
        heb je al in het donker gezien hoor maar ben eerst naar kappeletje geweest
        ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
        *BD1034BE

        Comment


        • #5
          Re: horst in de vroegte

          Oorspronkelijk geplaatst door machi Bekijk bericht
          Ook grappig is dag op het moment dat ik de eerste "lijf" tegen het lijf liep, de zon achter de wolken verdween om niet meer terug te komen
          Sorry machi ... ik wist niet dat ik zo'n invloed hd op de weersomstandigheden
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: horst in de vroegte

            mooie spiegeling

            greetz
            Cheeta
            Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
            flickr

            Comment


            • #7
              Re: horst in de vroegte

              Mooie plaat Wanka...
              Een veel gefotografeerd plekje waar je steeds weer andere opnames kan maken..
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #8
                Re: horst in de vroegte

                ..mannen (broers nog wel) van het eerste uur die nooit of nooit kunnen stilzitten...
                Goed bezig daar...

                Comment


                • #9
                  Re: horst in de vroegte

                  Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
                  ..mannen (broers nog wel) van het eerste uur die nooit of nooit kunnen stilzitten...
                  Goed bezig daar...
                  Om die mannen voor te zijn moet je vroeg opstaan.
                  Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: horst in de vroegte

                    Naast die schitterende reflectie hou ik bij deze foto vooral van die warme rode gloed.
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment


                    • #11
                      Re: horst in de vroegte

                      Heel mooi licht, en dito reflectie !

                      Ik zou misschien die onscherpe sprietjes RV wegpoetsen... Heeft geen toegevoegde waarde aan de foto.
                      www.damafoto.be
                      Facebook Damafoto

                      Comment


                      • #12
                        Re: horst in de vroegte

                        Mooie weerspiegeling, compo en kleur !
                        grtjes, fabke
                        Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

                        Comment


                        • #13
                          Re: horst in de vroegte

                          mooie compo, knappe plaat
                          nikon coolpix s9100

                          Comment


                          • #14
                            Re: horst in de vroegte

                            Die bomen zo mooi belicht, ne schone reflectie van de wolken en het gebouw en mooi van comp.
                            Gr Pascale
                            Eerlijkheid duurt het langst!!
                            Mijn website: http://www.degrafon.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: horst in de vroegte

                              heel mooie kleuren en licht.
                              had je geen statief?
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X