Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

25-jaar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 25-jaar

    Nog eentje uit m'n reeks dranken. Met stof zoals het een 'oudje' betaamd.



    Update:


    Happy dramming
    Last edited by saphi; 22 januari 2011, 10:56.
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

  • #2
    Re: 25-jaar

    Mooi in beeld gezet.
    De kleuren maken het af.

    groetjes

    moniq
    groetjes, moniq (BD1321BE)

    A picture paints a thousand words

    Comment


    • #3
      Mooi sfeertje heb je neergezet, hij zal best gesmaakt hebben
      Canon EOS 6D | EF 16-35mm f/4L IS USM | EF 24-70mm f/4L IS USM | Sigma 35mm f/1.4 DG HSM | Speedlite 430EX II |

      Comment


      • #4
        Re: 25-jaar

        Bedankt voor het kijken en de commentaren.

        @Lander: zeker weten dat die nadien gesmaakt heeft
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

        Comment


        • #5
          Re: 25-jaar

          Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk bericht
          Mooi in beeld gezet.
          De kleuren maken het af.

          groetjes

          moniq
          Ik volg deze

          Grtz,
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: 25-jaar

            Het lichteffect op de 25 is grandioos. Op het stop had ik ze geretoucheerd om zo wat balans te krijgen en minder aandacht op het stopsel. 't Is maar mijn visie hé, maar in opvattingen lijken we mekaar toch dikwijls te vinden. Knappe opname
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: 25-jaar

              De drank zal zeker zo goed zijn dan de foto...
              En die is al grandioos...

              Comment


              • #8
                Re: 25-jaar

                Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Het lichteffect op de 25 is grandioos. Op het stop had ik ze geretoucheerd om zo wat balans te krijgen en minder aandacht op het stopsel.
                Raymond, In PS ben ik (nog) een noob, maar heb het geprobeert....
                Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                "Casu Consulto - Modo Fac"

                Comment


                • #9
                  Re: 25-jaar

                  Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
                  Raymond, In PS ben ik (nog) een noob, maar heb het geprobeert....
                  Wie of wat ze ook zijn, ik hou van mensen die proberen Philip
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: 25-jaar

                    mooie foto van een mooi product
                    Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
                    www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

                    Comment


                    • #11
                      Re: 25-jaar

                      Ik vind dit heel mooi...zeker de kleuren.....voorgrond en achtergrond passend bij de fles. Mooi van scherpte en details...update ook veel beter voor mij.
                      Maar ik zal hier misschien wel muggeziften....vind het jammer dat de tekst aan de onderkant van de fles van blauw naar goudkleur overgaat.....had het liever volledig in goudkleur gezien.
                      Mooi!!
                      Gr Pascale
                      Eerlijkheid duurt het langst!!
                      Mijn website: http://www.degrafon.be/

                      Comment


                      • #12
                        Re: 25-jaar

                        Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                        Maar ik zal hier misschien wel muggeziften....vind het jammer dat de tekst aan de onderkant van de fles van blauw naar goudkleur overgaat.....had het liever volledig in goudkleur gezien.
                        Terechte opmerking, Pascale.
                        Maar het lukt me niet om een lichtopstelling te vinden die me alles goed gaf, dus maar deze met de minste negatieve punten.
                        'k wilde het resultaat zonder echte PS-bewerkingen; Wel volgende keer beter

                        Bedankt iedereen
                        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                        "Casu Consulto - Modo Fac"

                        Comment


                        • #13
                          Re: 25-jaar

                          Prachtige foto. Subtiel.
                          Toch een vraagje hierbij, wat ik eigenlijk heel graag zou willen weten.
                          Hoe kan je een glas vullen terwijl de fles gesloten blijft?
                          Waar verkopen ze zulke flessen????
                          Iedere dag een flinke borrel en een fles die nooit leeg geraakt.
                          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                          Comment


                          • #14
                            Re: 25-jaar

                            Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                            Hoe kan je een glas vullen terwijl de fles gesloten blijft?
                            Haha, Leuk dat je dat opgemerkt hebt, Louis.
                            Het is een kurkstop en het lukt net om die door de draad door los te maken, maar in dit geval was het glas wel gevuld met dezelfde wisky maar dan uit een normale glazen fles.
                            Dus uw miraculeuze eeuwig durende fles zit er niet in, maar mocht je er zelf een vinden, laat het me dan weten, OK?
                            Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                            "Casu Consulto - Modo Fac"

                            Comment


                            • #15
                              Re: 25-jaar

                              hoop dat je vandaag ook nog mag genieten van deze fles
                              ga trouwens voor je update
                              proficiat met je verjaardag vandaag
                              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                              Comment

                              Working...
                              X