Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vakantie boeken in het buitenland (Engeland)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vakantie boeken in het buitenland (Engeland)

    Het begint weer tijd te worden om uit te kijken naar de zomer en de bijhorende jaarlijkse vakantie. Dat je best prijzen vergelijkt weet iedereen.
    Ik ben nu eens naar de prijzen van buitenlandse touroperators aan het kijken en soms val ik haast van mijn stoel! Bepaalde bestemmingen zijn in Nederland zo'n 30% beterkoop dan hier. En dan heb ik het over Neckermann-Nedeland en Neckermann-België voor hetzelfde hotel en dezelfde periode. Het verschil tussen Thomas Cook-Engeland en Thomas Cook-België is in sommige gevallen zelfs de helft van de Belgische prijs. Ok, je moet dan wel naar Amsterdam of Londen, maar dan maak je nog dikke winst en zijn onbetaalbare bestemmingen plots wel haalbaar.

    Nu is de vraag... welke zijn de overige grote Britse Touroperators naast Thomas Cook (Tui)?

  • #2
    Re: Vakantie boeken in het buitenland (Engeland)

    Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
    Ok, je moet dan wel naar Amsterdam of Londen, maar dan maak je nog dikke winst en zijn onbetaalbare bestemmingen plots wel haalbaar.
    Maar je hebt wel veel meer kans dat je vertrekt dan dat je hier in België met jaarlijkse stakingen krijgt af te rekenen.
    Als ik in het vacantie sezoen zou gaan zou ik zeker niet via Zaventem gaan want das elk jaar het zelfde, zo gauw de vacantie er aan komt staken ze.
    D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

    Comment


    • #3
      Re: Vakantie boeken in het buitenland (Engeland)

      Zo had ik het nog niet bekeken
      Nog een voordeel dus!

      Comment


      • #4
        Re: Vakantie boeken in het buitenland (Engeland)

        Heb al een paar keer geboekt via Engeland en nooit geen probleem ... wel opletten: hun annulatie-verzekering zit soms inclusief in prijs, maar dan enkel voor inwoners van de UK ! Buitenlanders (wij dus) nemen dan extra annulatieverzekering, indi"en gewenst uiteraard.
        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

        Comment

        Working...
        X