Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doorkijkbomen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Doorkijkbomen

    of hoe zou ik dit anders benoemen ?



    laat maar horen

    bedankt alvast voor het kijken

    mvg



    .
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Re: Doorkijkbomen

    Zeer tof beeld vind ik dit!
    Het onderwerp (de bomen) staan er fijntjes op maar er is een tweede onderwerp: het water op de achtergrond dat aan het eerste een kracht geeft dat het anders niet zou te pakken krijgen.
    Mooie combinatie van grijsblauw en mosgroen. Juiste scherpte. Correcte compo.
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

    Comment


    • #3
      Re: Doorkijkbomen

      oei slechts een reactie, is hij dan niet SC waardig ?
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Re: Doorkijkbomen

        Over het SC-waardig zijn spreek ik me niet uit...
        Maar deze vind ik net weer dat ietske minder sterk dan je vorige platen.

        Ik heb zo een beetje de indruk dat je blend niet zo gelukt is, als ik het niet mis voor heb.
        Bv: de basis van de boomstammen tgo de rest van de boomstammen; wel hele abrupte overgang tussen lichte en donkere delen op het grasplein, en dit terwijl er gaan scherp zonlicht is.

        Wat ik dan wel weer super vind, is de doorkijk zelf: hoe mooi het de stroom doorheen het bosbeeld kronkelt!
        www.brunodyserinck.be
        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

        Comment


        • #5
          Re: Doorkijkbomen

          Je bent een eigen stijl aan het ontwikkelen qua sfeer (kleur en licht...), wat ik altijd weet te waarderen.

          Bij deze echter heb ik het gevoel dat je als kijker het bos door de bomen niet ziet.

          Ipv doorkijk, blokkeert deze het zicht op het landschap...

          Just my 2cts of course
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment

          Working...
          X