Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonvakantie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zonvakantie

    Mijn schoonouder zoeken in februari een week naar de zon te gaan om uit te rusten.

    vereisten:
    • Vlucht 6u max
    • Zon
    • Rustig


    ideeën zijn welkom!
    mvg
    Dimitri
    5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

  • #2
    Re: Zonvakantie

    Grand Canaria is op ongeveer vier uur vliegen en het weer is er heerlijk.
    Ik ben er eens in januari heen geweest ginder was het 29 graden als ik vertrok en hier was het - 6 graden als ik aan kwam ik heb een heel week koud gehad voor ik het terug gewoon was hier.
    D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

    Comment


    • #3
      Re: Zonvakantie

      Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
      Grand Canaria is op ongeveer vier uur vliegen en het weer is er heerlijk.
      Ik ben er eens in januari heen geweest ginder was het 29 graden als ik vertrok en hier was het - 6 graden als ik aan kwam ik heb een heel week koud gehad voor ik het terug gewoon was hier.
      Voilà: de Canarische Eilanden.
      Wel opletten met die "rust"

      In het noorden van Tenerife valt dat zeer goed mee.
      Is geen echte badplaats met dag en nacht lawaai zoals in het zuiden.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Zonvakantie

        Ik ben in het Grand Canaria Princess geweest en in het Tabaiba Princess en van uitgaanslawaai of drukte totaal geen last gehad. alle twee in het zuiden.
        Echt zalig zo een weekje of twee lekker in de warmte terwijl het hier vriest of regent.
        Moest ik mijn twee honden niet hebben was ik al weer weg maar ja de beestjes gaan voor.
        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

        Comment


        • #5
          Re: Zonvakantie

          Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
          Ik ben in het Grand Canaria Princess geweest en in het Tabaiba Princess en van uitgaanslawaai of drukte totaal geen last gehad. alle twee in het zuiden.
          Echt zalig zo een weekje of twee lekker in de warmte terwijl het hier vriest of regent.
          Moest ik mijn twee honden niet hebben was ik al weer weg maar ja de beestjes gaan voor.
          Zuiden van Tenerife.
          Playa America en co.
          't Stikt er van de Engelsen.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Zonvakantie

            Tunesie,mss wel niet zo rustig.
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

            Comment


            • #7
              Re: Zonvakantie

              Zoals hier reeds geschreven Gran Canaria. Vlucht heen en terug ongeveer 100 euro per persoon met jetairfly. Appartement voor 2 personen ongeveer 300 euro voor 1 week via booking.com . Huurwagen ongeveer 150 euro voor 1 week via sunnycars. Dus totaal 650 euro voor 2 personen vlucht appartement en huurwagen inbegrepen.

              Of je kijkt op de site van neckerman naar de stunt van de dag. Vandaag Fuerteventura 7 nacht(en) - Half Pension 549 euro per persooon. Stuk duurder maar half pension en je moet je niks aantrekken.

              Persoonlijk zou ik voor de eerste optie kiezen, goedkoper en je eigen huurwagen.

              mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

              Comment


              • #8
                Re: Zonvakantie

                Canarise eilanden word voornamelijk bezocht door Duitsers, Engelsen, en Italianen maar het is geen jeugd die daar rondloopt en heel den dag alles op stelten zet.
                Verder kom je er van alles tegen oa Nederlanders, Belgen worden daar op veel plaatsen ook aanzien voor Nederlanders.
                Belgen kennen ze daar niet echt tot je het woord Dutroux uitspreekt, maar ja nu zullen ze dat daar wel kennen zeker met dat belgis circus hier.
                D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                Comment


                • #9
                  Re: Zonvakantie

                  Echte rust is nog te vinden op La Palma, je laten overzetten met veerboot ,denk dat er zelfs een paar hotel's zijn.
                  prachtige landschappen.

                  Comment

                  Working...
                  X