Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Torii @ Ueno Park

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Torii @ Ueno Park

    Een beetje speciaal misschien.
    Laat maar weten wat je ervan vindt:

    equipment: camera's, lenses & some imagination

  • #2
    Re: Torii @ Ueno Park

    Hmmm, ik denk dat er meer mogelijk was.
    Waarschijnlijk HDR, maar toch nog wat overbelichte delen.
    Compositie kan mij ook niet zo bekoren.
    Heb je er nog van die lokatie ?

    greetz
    Cheeta
    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
    flickr

    Comment


    • #3
      Re: Torii @ Ueno Park

      Zie deze nu pas...

      Goh... past hier niet echt in dit forum zou ik zeggen, qua onderwerp (dit is hier natuur / landschap), maar ook kwalitatief is deze niet echt super.
      Uitgebrande delen, waarvan er een paar hopeloos proberen redden met HDR (vermoedelijk met software en verkeerde settings), geen gestoken scherpte, het heel boeltje dreigt omver te vallen...

      Ik stel voor dit in fotobeoordeling te posten, met misschien 1 of 2 andere versies erbij, zodat men je tips kan geven om dit te verbeteren.

      Sorry als dit hard overkomt...

      Succes !
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

      Comment


      • #4
        Re: Torii @ Ueno Park

        Bedankt voor de feedback.

        Een beetje verduidelijking: het was me helemaal niet te doen om de foto te 'redden' ofzo hoor. De uitgebrande delen (dat ze compleet uitgebrand zijn, betwist ik absoluut niet) storen me gewoon helemaal niet. Gewoonlijk ben ik er effectief ook als de dood voor. Maar het gebeurt wel vaker dat hier een foto met uitgebrande delen gepost wordt als de foto op zich het toelaat.

        De foto is bewerkt (uiteraard) maar geen HDR. Het was een experimentje (spielerlei) waarvan ik eerlijk gezegd zelf verrast was dat het resultaat me best nog wel aanstond - hoe extreem het ook lijkt. Vandaar de post, dus. Maar ja smaken hé

        toch bedankt voor de reacties.
        equipment: camera's, lenses & some imagination

        Comment

        Working...
        X