Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rotterdam

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rotterdam


    originele foto:

    Last edited by witte mol; 13 januari 2011, 18:47.
    Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
    www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

  • #2
    Re: Rotterdam

    Mooie compo, ik mis scherpte.

    Comment


    • #3
      Re: Rotterdam

      compo wel geslaagd, maar wat heb je met de achtergrond gedaan....of was die zo?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Rotterdam

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        compo wel geslaagd, maar wat heb je met de achtergrond gedaan....of was die zo?
        grt,bouk.
        het was heel trietig weer ... donker, regen ... maw oninteressante lucht ... ik heb geprobeerd er een "beklemmende" sfeer in te leggen door wat filterkes te gebruiken in Lightroom ... geslaagd of niet ... kwestie van smaak
        Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
        www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

        Comment


        • #5
          Re: Rotterdam

          Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
          Mooie compo, ik mis scherpte.
          daar heb je een punt ... ligt het aan de lens (kitlens ...), instellingen, beweging of het toestel???
          Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
          www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

          Comment


          • #6
            Re: Rotterdam

            Ik mis wat ruimte onderaan, evenals een perspectiefcorrectie. De bewerking is ook niet echt mijn ding, maar ik ga wel met je akkoord dat er iets aan de kleuren van de originele prent gewijzigd moet worden.
            Eentje met potentieel!

            Palladio
            You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

            Comment

            Working...
            X