Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste adresjes voor digitaal fotoalbum van je reisreportage

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beste adresjes voor digitaal fotoalbum van je reisreportage

    Hallo allemaal,

    Ik heb een fantastische reis in Indonesie achter de rug en ben volop bezig met de selectie en het ontwikkelen van de raw-foto's vooraleer op te stellen voor digitaal album.

    Vroeger gebruikte ik www.phototoalbum.be om een album te maken, maar nu is ze nog altijd niet compatibel met de Mac. Dus ben ik op zoek naar goede adresjes om goede albums te maken. Tot heden toe heb ik altijd via Iphoto een album gemaakt, maar voor zo'n reis kan ik geen groot boek met 200 pagina's maken via Iphoto.

    Weet iemand het? Let op het moet downloadbaar zijn op mac.

    Alvast dank!

  • #2
    Re: Beste adresjes voor digitaal fotoalbum van je reisreportage

    Ik gebruik meestal foto.com of Extrafilm. Een beetje afhankelijk van de huidige promoties.
    Van de fotoservice van Bol.com heb ik ook al heel goede commentaar gehoord.
    http://www.nicolasdecorte.be

    Comment


    • #3
      Re: Beste adresjes voor digitaal fotoalbum van je reisreportage

      Create, print, and sell professional-quality photo books, magazines and more with Blurb. Get started today with our free bookmaking and design tools.

      Comment


      • #4
        Re: Beste adresjes voor digitaal fotoalbum van je reisreportage

        Heb Blurb gebruikt voor mijn trouwalbum

        Voor mijn reisfoto's gebruik ik altijd Fotobuch en ben hier heel tevreden over: veel mogelijkheden en goede kwaliteit. Iedereen die de boeken ziet vind dat ook.
        Deze mensen zijn wel niet alllemaal fotografen of foto-amateurs maar dat deert mij niet.

        Vooral dat je allerlei achtergronden kunt downloaden vind ik heel handig.

        Waarschijnlijk zijn er nog veel die dat kunnen maar ik was éénmaal begonnen (ettelijke jaren geleden) met Fotobuch en tot nu toe altijd goed geweest (en op tijd).

        Mvg

        Steven
        1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

        Comment


        • #5
          Re: Beste adresjes voor digitaal fotoalbum van je reisreportage

          Nog een voorstander van Blurb hier. Heb tijd geleden daarvan ook een reviewke geschreven.
          Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
          Focaldesign

          Comment


          • #6
            Re: Beste adresjes voor digitaal fotoalbum van je reisreportage

            vorig jaar in de geschreven pers werd door onafhankelijke testlabo's
            CEWE color als beste labo voor albums gekozen

            ik heb er sindsdien een paar maal gebruik van gemaakt via DELHAIZE ( die hun fotoservice is van CEWEcolor ) en ik bn er ZEER tevreden over !
            daar waar ik voordien door andere ( meerdere ) labo's zeer teleurgesteld ben geweest

            zeker het proberen meer dan waard

            mvg

            Rudy

            Comment


            • #7
              Re: Beste adresjes voor digitaal fotoalbum van je reisreportage

              Ik werk ook op Mac () en ben tot heden een heel tevreden gebruiker van Profotonet (profotonet.nl). Ik vind het een aanrader.
              Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

              Comment


              • #8
                Re: Beste adresjes voor digitaal fotoalbum van je reisreportage

                Ik heb ook net een fotoboek gemaakt van mijn reis door Indonesie. Ik heb het bij de hema laten afdrukken op een liggend a3 mat fotopapier boek. Van te voren had ik nog een beetje mijn twijfels erover omdat ik bang was dat de kwaliteit me zou tegenvallen. Maar niet goed is geld terug bij de hema dus ik heb lekker de gok genomen. Toen we het boek binnen hadden waren we echt verbaasd over de kwaliteit. Het is echt zo vreselijk goed. De kleuren kloppen met mijn bewerkingen en de foto's zijn tot in a3 formaat ragscherp. Het boek is ook mooi ingebonden. Of de software geschikt is voor een mac weet ik niet maar ik weet wel dat mijn volgende boek weer bij de hema wordt!
                Groeten Remco.

                Comment


                • #9
                  Re: Beste adresjes voor digitaal fotoalbum van je reisreportage

                  na verschillende geprobeerd hebben steekt Profotonet er toch met kop en schouders boven uit!
                  Misschien niet de goedkoopste, maar voor mij wel de beste
                  Eos 30D en wat glas

                  Comment


                  • #10
                    Re: Beste adresjes voor digitaal fotoalbum van je reisreportage

                    neem eens een kijkje op spector.be. Belgisch en zeer mooie afwerking
                    Nice Canon Stuff

                    Comment


                    • #11
                      Re: Beste adresjes voor digitaal fotoalbum van je reisreportage

                      Profotonet voor mij.
                      35 mm is wat we zien, 50 mm wat we willen zien.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Beste adresjes voor digitaal fotoalbum van je reisreportage

                        mijn twee laatste fotoboeken liet ik afdrukken bij CEWE (Delhaize) op fotopapier!
                        Supercontent!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Beste adresjes voor digitaal fotoalbum van je reisreportage

                          Oorspronkelijk geplaatst door Faan Bekijk bericht
                          Nog een voorstander van Blurb hier. Heb tijd geleden daarvan ook een reviewke geschreven.
                          +1

                          Ik gebruikte vroeger i-Photo en de mogelijkheden zijn oneindig meer uitgebreid. Bovendien staat de site van blurb.com vol met tips & tricks en zelfs met volledige tutorial video's.

                          Peter
                          Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

                          Comment


                          • #14
                            Re: Beste adresjes voor digitaal fotoalbum van je reisreportage

                            Profotonet....super kwaliteit op dik foto papier. Inderdaad niet de goedkoopste, maar als je iets speciaals wil maken van een onvergetelijk mooie reis, dan is dit toch een hele goeie optie. En de support voor de Mac is uitstekend...
                            Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Beste adresjes voor digitaal fotoalbum van je reisreportage

                              Oorspronkelijk geplaatst door marie Bekijk bericht
                              mijn twee laatste fotoboeken liet ik afdrukken bij CEWE (Delhaize) op fotopapier!
                              Supercontent!
                              idem!!

                              een kleintje laten maken bij extrafilm maar de bladen zijn niet goed in gekleefd en komen los. ook de software is niet ideaal.
                              Last edited by guido1956; 6 maart 2011, 06:50.
                              Sony RX10 Mark IV
                              nog een fijne dag verder!
                              Guido

                              Comment

                              Working...
                              X