Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flachau Sunset II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flachau Sunset II


  • #2
    Re: Flachau Sunset II

    Het is mij niet echt duidelijk wat je bedoeling was.
    Als je het hek wilde fotograferen is dat wel gelukt maar dan kon je compo beter door de schuine plank in de rechterbenedenhoek te laten beginnen.
    De softe bewerking van het hek spreekt mij wel niet echt aan, je zit ook met halo's bovenaan de planken door de HDR-bewerking.
    Wat mij wel aanspreekt maar wat je hier niet laat zien is het mooie landschap en zonsondergang achter het hek.
    Ik hoop dat je daar ook foto's van hebt
    vriendelijke groeten, Kurt
    Mijn foto's
    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

    Comment


    • #3
      Re: Flachau Sunset II

      Oorspronkelijk geplaatst door Arkas Bekijk bericht
      Full Size[/CENTER]
      die vind ik wel mooi.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Flachau Sunset II

        Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht
        Het is mij niet echt duidelijk wat je bedoeling was.
        Als je het hek wilde fotograferen is dat wel gelukt maar dan kon je compo beter door de schuine plank in de rechterbenedenhoek te laten beginnen.
        De softe bewerking van het hek spreekt mij wel niet echt aan, je zit ook met halo's bovenaan de planken door de HDR-bewerking.
        Wat mij wel aanspreekt maar wat je hier niet laat zien is het mooie landschap en zonsondergang achter het hek.
        Ik hoop dat je daar ook foto's van hebt
        Schuine lijn in hoek= standaard. Zonsondergang= standaard. Berglandschap= standaard.

        Ik wou het iets anders doen. De planken bovenaan hadden voor mij iets militairs, een soort garnizoen met een rode, agressievere kleur. Die warme kleur wou ik in contrast met de blauwe koude achtergrond (temperatuur was om en bij de -20° die dag). Mijn oog viel op dit hek toen de zon erdoorheen fonkelde als een soort glimps van hoop.

        Zo nu weet je wat de "bedoeling" was.

        Edit: Ik wil hier toch aan toevoegen dat een "standaard" sunset ook fantastisch mooi kan zijn.
        Last edited by Arkas; 11 januari 2011, 16:24.

        Comment


        • #5
          Re: Flachau Sunset II

          Oorspronkelijk geplaatst door Arkas Bekijk bericht
          Schuine lijn in hoek= standaard. Zonsondergang= standaard. Berglandschap= standaard.

          Ik wou het iets anders doen. De planken bovenaan hadden voor mij iets militairs, een soort garnizoen met een rode, agressievere kleur. Die warme kleur wou ik in contrast met de blauwe koude achtergrond (temperatuur was om en bij de -20° die dag). Mijn oog viel op dit hek toen de zon erdoorheen fonkelde als een soort glimps van hoop.

          Zo nu weet je wat de "bedoeling" was.
          Ok bedankt voor de uitleg
          vriendelijke groeten, Kurt
          Mijn foto's
          Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

          Comment


          • #6
            Re: Flachau Sunset II

            Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht
            Ok bedankt voor de uitleg
            My pleasure!

            Comment


            • #7
              Re: Flachau Sunset II

              Ik vind dit wel origineel en mooi...

              Het enige wat mij stoort is de overgang naar onscherp aan de bovenzijde van de afsluiting...

              Neveneffect van de HDR bewerking ?
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment

              Working...
              X