Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alienware 15 of 17?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Alienware 15 of 17?

    Ik zat er al vorig jaar aan te denken om een alienware te kopen maar dat is er dan niet van gekomen, ik heb teveel naar mensen geluisterd die me zegden ik voor een goedkopere laptop moest gaan om te gamen en kocht me deze dan maar;

    Asus N61JA-JX056V Azerty - Laptopshop.be

    Left4dead 2 spelen is geen enkel probleem met deze laptop, zelfs command and conquer 4 op medium instellingen gaat ook heel goed zelfs maar als ik voor een game als battlefield company 2 ga of andere in dit genre die al denk ik meteen een stukske zwaarder zijn dan gaat het soms wel effe in den beginne maar nadien begint de boel te flippen en word de laptop heel warm, alsof het zou doorbranden binnenin de laptop.

    Nu heb ik 2 keuzes denk ik; oftewel als dat mogelijk is steek ik een nieuwe hele goeie grafische kaart in mijn asus maar dan is de vraag natuurlijk; zijn er nog andere zaken die dit moeten aankunnen ofzo dan of die dus moeten voldoen want ik lees van alles en nog wat daarover .Is dus een betere grafische kaart alleen genoeg?

    2de keuze; een alienware in elkaar laten boxen die goed genoeg is om de zwaarste games af te spelen maar ik ken niet veel van wat het beste is enz...

    Een 15 of een 17? Ik denk mss een 15 het beste is want het schijnt een 17 bij alienware heel groot is?Maar toch zou ik eens een 15 en 17 in elkaar gebokst willen zien.
    Dan is de vraag; je weet je een alienware zelf kan verbeteren maar wat is dan het beste?
    Ik weet ook wel je zo zot kan zijn je er 3000-4000 euro kan aangeven maar dat lijkt me niet meteen nodig en daar heb ik ook het geld niet voor.
    Ik zou gaan tot max 2500 euro, dus als hier iemand echt met kennis voor deze max prijs een 15 en 17 in elkaar kan steken voor mij of tenzij het goedkoper kan voor de zwaardere games op af te spelen? Vuur maar af, wat ik wel wil is dat ik de hoogste beeldkwaliteit heb.

    ps; ik weet dat een alienware overprijst is maar iedereen heeft een gewone laptop, ik heb graag zaken die een ander niet heeft .

  • #2
    Re: Alienware 15 of 17?

    Voor die 2500 heb je wel een beest van een pc eh

    Anderzijds, als het om te gamen is zou ik een 17" nemen, portability is niet direct je prioriteit denk ik.

    Comment


    • #3
      Re: Alienware 15 of 17?

      Oorspronkelijk geplaatst door schumacher Bekijk bericht
      ps; ik weet dat een alienware overprijst is maar iedereen heeft een gewone laptop, ik heb graag zaken die een ander niet heeft .
      Koop je dan een 17" Macbook Pro, even duur als de alienware, zelfs nog duurder als je wat opties toevoegt, en je kan er niet eens deftig op gamen. Dán zal je pas iets speciaals hebben...
      Sorry, kon het niet laten...
      Panasonic Lumix FZ2000

      Comment


      • #4
        Re: Alienware 15 of 17?

        Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
        Voor die 2500 heb je wel een beest van een pc eh

        Anderzijds, als het om te gamen is zou ik een 17" nemen, portability is niet direct je prioriteit denk ik.
        Dat weet mijne kleinen teen nu ook wel maar ik gebruik altijd de laptop om te gamen, ik doe dat het liefste, ik zit lekker op mijn gemak in de zetel met de laptop op de schoot en ik sluit voor sommige games de laptop aan op mijn 46inch lcd scherm, left4dead 2 is gewoon pure fun .
        Ik heb al een pc maar die dient vooral om films en dergelijke mee te converteren en noem maar op . En ondertussen laat ik de pc z'n ding doen en ondertussen kan ik lekker gamen op de laptop. Het is ook als je eens je boeltje moet meenemen bij maten he . Ik heb geen zin om te gaan sleuren met ne pc .

        15 of 17 maakt me in feite niet echt uit zenne, mijn laptop is nu 16.4inch en ik kan perfect op gamen.

        Al kan het geene kwaad als iemand hier een pc van alienware in elkaar kan steken van max 2500 euro al denk ik mss het niet eens zo duur hoeft te zijn?
        Ik ga eens kijken of ik left4dead 2 kan spelen op m'n gewone pc en wie weet bevalt het me dan toch beter dan verwacht .

        Comment


        • #5
          Re: Alienware 15 of 17?

          Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
          Voor die 2500 heb je wel een beest van een pc eh

          Anderzijds, als het om te gamen is zou ik een 17" nemen, portability is niet direct je prioriteit denk ik.
          Kan jij zo een beest in elkaar steken?
          Van alienware die meer dan goed genoeg is om de nieuwste en zwaarste games op te spelen?
          Deze moet ook wel 2 dvd branders hebben .

          Update; heb net eens gespeeld ôp pc 22inch scherm en dat speelde wel leuk, alleen een zachtere stoel of bureaustoel moetk hebben .
          En ik heb dan ook precies een nieuw scherm nodig want de kwaliteit is niet echt zo goed .
          Last edited by schumacher; 10 januari 2011, 20:54.

          Comment


          • #6
            Re: Alienware 15 of 17?

            Oorspronkelijk geplaatst door schumacher Bekijk bericht
            Kan jij zo een beest in elkaar steken?
            Van alienware die meer dan goed genoeg is om de nieuwste en zwaarste games op te spelen?
            Deze moet ook wel 2 dvd branders hebben .

            Update; heb net eens gespeeld ôp pc 22inch scherm en dat speelde wel leuk, alleen een zachtere stoel of bureaustoel moetk hebben .
            En ik heb dan ook precies een nieuw scherm nodig want de kwaliteit is niet echt zo goed .
            Ik heb het laten doen. Vroeger stak ik ze zelf in elkaar, maar nu heb ik geen zin meer.
            http://tweakers.net/gallery/336463?i...tab:inventaris Ben wel aan het twijfelen om te upgraden naar een gtx 580

            Je hebt ook kasten met een handvat aan. Vroeger nam ik mijn pc ook mee naar maten, zelfs met een 17" CRT monitor. Toegegeven, leuk is anders.

            Comment


            • #7
              Re: Alienware 15 of 17?

              Toshiba heeft een gaming laptop in zijn assortiment, die zijn niet slecht.



              Voor het overige is Alienware zo'n naam waar je goesting van krijgt, maar waar je je verstand dan ook even buitenspel zet. Wat alle componenten bij elkaar gerekend, kun je een desktop met dezelfde specs een stuk goedkoper zelf in elkaar steken (of laten steken).
              Computer nerds don't byte, they just nibble a bit ;)

              Be careful who you shoot; they may shoot back

              Comment


              • #8
                Re: Alienware 15 of 17?

                Kijk ook eens bij de HP Envy reeks.
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                Comment


                • #9
                  Re: Alienware 15 of 17?

                  ik heb een asus republic of gamers... even goed, draait alles op het hoogste en kost 1/3 van wat je voor een hard-core alienware pc betaald. Kan je beter 3x een nieuwe kopen na en je hebt steeds het laatste nieuwe...

                  laat je echt niet vangen aan Alienware... Begrijp me niet fout, als ik de lotto win staat er morgen ook 1 hoor... maar ja...
                  5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Alienware 15 of 17?

                    Neem een 18,4", die heeft echt nog niemand

                    Om verwarring te vermijden. Een Alienware steek je natuurlijk zelf niet in elkaar, toch zeker geen laptop. De pc lukt vrij aardig, maar met een andere kast natuurlijk

                    Comment


                    • #11
                      Re: Alienware 15 of 17?

                      Men zegt dat ik wel een andere grafische kaart zou kunnen laten steken in mijn laptop van nu maar men zegt ook dat het enorm lang zou duren om deze te plaatsen en ik me blauw zou betalen aan werkuren? Klopt dat?
                      Ik dacht dat alles de dag van vandaag toch makkelijker en sneller zou gaan? Kan je niet gewoon de boel opengooien en gewoon de één eruit halen en de andere kaart erin steken dan? ;-).

                      Als dat waar is wat andere mij hebben gezegd dan zit ik nu idd wel met een probleem.

                      Ik ben zot van alienware vanwege hun leuke afwerking, iedereen heeft thuis hetzelfde staan, ik heb graag iets wat anderen niet hebben :-) maar jullie hebben mss dan toch gelijk en is het beter ik voor een betere en goedkopere ga, maarja, het zou op afbetaling zijn he dus ik moet op een site zijn waar ze dit doen .

                      En dan nog weet ik niet wat ik het beste neem voor oftewel een laptop of pc?
                      Daar ben ik nog niet volledig aan uit of ik een pc of laptop zou nemen en ik zou eerst zo'n zaken moeten zien van mensen die echt kennis hebben en voor een leuke prijs toch een goedkope maar toch steengoeie pc/laptop in elkaar kunnen boxen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Alienware 15 of 17?

                        is dit een oplossing om die zwaardere games te kunnen afspelen dan?



                        CPU upgraden een core i7 720QM kost ongeveer 350 euro




                        En als ik voor een nieuwe pc zou gaan raden ze me dit aan?
                        Intel core i5 2500K

                        Comment


                        • #13
                          Re: Alienware 15 of 17?

                          Oorspronkelijk geplaatst door schumacher Bekijk bericht
                          ...het zou op afbetaling zijn he...
                          lol... je wilt de Rolls Royce van de computers maar je gaat er wel voor lenen (afbetaling is een vorm van lenen...) mja... ik denk er het mijne over

                          ps. je gaat maw iets kopen dat wanneer het eindelijk is betaald geen BAL meer waard zal zijn... want ja, ZO rap gaat het...

                          even een vergelijking wat je maten gaan vinden:

                          coole alienware pc --> graaf +10kudos
                          graaf snel gamen --> +10 kudos
                          lol op afbetaling --> -25 kudos
                          result: -5 kudos en 3000€ armer
                          5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Alienware 15 of 17?

                            Oorspronkelijk geplaatst door exeter Bekijk bericht
                            lol... je wilt de Rolls Royce van de computers maar je gaat er wel voor lenen (afbetaling is een vorm van lenen...) mja... ik denk er het mijne over

                            ps. je gaat maw iets kopen dat wanneer het eindelijk is betaald geen BAL meer waard zal zijn... want ja, ZO rap gaat het...

                            even een vergelijking wat je maten gaan vinden:

                            coole alienware pc --> graaf +10kudos
                            graaf snel gamen --> +10 kudos
                            lol op afbetaling --> -25 kudos
                            result: -5 kudos en 3000€ armer
                            Ik heb u niks gevraagd en als je niet kan antwoorden of wil antwoorden op hetgeen ik hier vraag bol het dan af man.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Alienware 15 of 17?

                              lees post 9
                              5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

                              Comment

                              Working...
                              X