Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

facebook kenners?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • facebook kenners?

    Zijn er hier facebook kenners op BD?
    Ik heb een facebook pagina gemaakt een tijdje geleden waarop ik al mijn band/event foto's plaats. Nu wil ik dat andere mensen die mijn pagina 'leuk' vinden ook mensen kunnen 'taggen' op mijn foto's.

    Hardcore is een kleine wereld en iedereen kent meestal wel mensen op die foto's, en ik heb niet altijd de tijd om iedereen te taggen dus is het leuk dat anderen dat kunnen doen.

    Ik weet dat deze mogelijkheid er is, aangezien op sommige andere pagina's dit ook kan... Ik vind alleen nergens hoe ik dit instel. Een mailtje naar facebook heeft na een maand nog niets opgeleverd

    Iemand die het weet?

    Alvast bedankt

    Yannick

  • #2
    Re: facebook kenners?

    Volgens hoef je niks in te stellen en is dit standaard zo voorzien op Facebook.
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

    Comment


    • #3
      Re: facebook kenners?

      Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
      Volgens hoef je niks in te stellen en is dit standaard zo voorzien op Facebook.
      Nee, ik denk van niet. Als ik naar de pagina van een lokaal muzieklabel ga, kan ik daar niks taggen op hun foto's, maar als ik naar een andere pagina ga van een fotograaf die ook shows e.d. fotografeert kan ik daar wel mensen in taggen...
      Vandaar dat ik toch denk dat je dit ergens moet kunnen instellen

      Yannick

      Comment


      • #4
        Re: facebook kenners?

        Op fanpage heb je twee soorten foto's. Foto's toegevoegd door de admins zelf en foto's toegevoegd door anderen.

        Bij het eerste type kunnen alleen de admins (diegene die de pagina beheert) mensen taggen dacht ik, bij de foto's van anderen kan je normaal wel mensen taggen. Maar niet elke fanpage heeft een sectie "foto's van anderen". Dat staat soms uitgeschakeld.

        Het is ook beetje logisch dat mensen niet zomaar kunnen taggen. Wees maar eens beheerder van de fanpage van Sex & the City ofzo, met 5 miljoen fans die zichzelf constant taggen in officiële foto's

        Je kan ook, als admin, alleen mensen taggen die je als FB-friend hebt. Dus niet mensen die fan zijn van je pagina, maar geen FB-friend.

        Bon, zo werkt het toch op de pagina die ik beheer.
        Last edited by caleido; 10 januari 2011, 18:01.

        Comment


        • #5
          Re: facebook kenners?

          Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
          Op fanpage heb je twee soorten foto's. Foto's toegevoegd door de admins zelf en foto's toegevoegd door anderen.

          Bij het eerste type kunnen alleen de admins (diegene die de pagina beheert) mensen taggen dacht ik, bij de foto's van anderen kan je normaal wel mensen taggen. Maar niet elke fanpage heeft een sectie "foto's van anderen". Dat staat soms uitgeschakeld.

          Het is ook beetje logisch dat mensen niet zomaar kunnen taggen. Wees maar eens beheerder van de fanpage van Sex & the City ofzo, met 5 miljoen fans die zichzelf constant taggen in officiële foto's

          Je kan ook, als admin, alleen mensen taggen die je als FB-friend hebt. Dus niet mensen die fan zijn van je pagina, maar geen FB-friend.

          Bon, zo werkt het toch op de pagina die ik beheer.
          Ik dacht eerst ook dat het zo zat... Maar als ik naar de pagina ga van holding the moment, een pagina van een fotograaf waar ik 'fan' van ben, dan kan ik daar mijn vrienden in haar foto's taggen. Ik kan dit doen op foto's uit haar eigen albums. Dus daarom moet het blijkbaar wel kunnen dat anderen ook taggen in je albums.
          Maar in het helpcentrum van facebook vind je hierover niets terug en op mails antwoorden ze ook niet

          Yannick

          Comment


          • #6
            Re: facebook kenners?

            Geef eens de link naar die pagina.

            Comment


            • #7
              Re: facebook kenners?

              Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
              Geef eens de link naar die pagina.
              Holding.the.moment waarop het dus wel kan.

              Mijne:

              Different.directions photography waarop het dus niet kan.

              Yannick

              Comment


              • #8
                Re: facebook kenners?

                Zelf even gegoogled en blijkbaar is er met de overschakeling naar het zogenaamde nieuwe profiel ook wat gewijzigd rond fanpage instellingen.

                Zo kon je blijkbaar op een pagina instellen of mensen konden taggen.
                zie dit filmpje:
                Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


                Aan de reacties te zien, vinden anderen ook die instelling niet meer.

                Ik gok dus dat die Holding.The.Moment fanpage gemaakt is vóór de omschakeling (net als mijn pagina) en dat jou pagina recent gemaakt is, onder de nieuwe versie van "fanpages" - waar de betreffende instelling

                a) is uitgeschakeld
                b) vergeten is door Facebook
                c) ergens anders staat, nog te vinden

                Comment


                • #9
                  Re: facebook kenners?

                  Oké, heel hard bedankt voor je hulp, nu weet ik ten minste hoe het zit. Heb hier ook al op google achter gezocht, maar blijkbaar niet goed gezocht

                  Bedankt!

                  Yannick
                  Last edited by yakke; 10 januari 2011, 18:51. Reden: schrijffoutje

                  Comment


                  • #10
                    Re: facebook kenners?

                    Found it

                    Op de pagina:

                    Edit Page -> "Apps" in linker kolom -> bij "Photos" rechts klikken op "Go to application"

                    Comment


                    • #11
                      Re: facebook kenners?

                      Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                      Found it

                      Op de pagina:

                      Edit Page -> "Apps" in linker kolom -> bij "Photos" rechts klikken op "Go to application"
                      Was er ook net aan het neuzen maar had het nog niet gevonden... Enorm bedankt voor je hulp! (jouw pagina, ook een fotopage of wat anders?).

                      Yannick

                      Comment


                      • #12
                        Re: facebook kenners?

                        Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
                        Was er ook net aan het neuzen maar had het nog niet gevonden... Enorm bedankt voor je hulp! (jouw pagina, ook een fotopage of wat anders?).

                        Yannick
                        Geen probleem, was ook nieuwsgierig naar de oplossing eigenlijk. Altijd handig als ik zelf nog een pagina wil opmaken.
                        De pagina die ik onderhoud is een fanpagina van een fuifzaal/club in Gent. Foto's plaatsen af & toe, en beetje promotie. Is handig en eenvoudig communicatiemiddel.

                        Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

                        Comment


                        • #13
                          Re: facebook kenners?

                          Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                          Geen probleem, was ook nieuwsgierig naar de oplossing eigenlijk. Altijd handig als ik zelf nog een pagina wil opmaken.
                          De pagina die ik onderhoud is een fanpagina van een fuifzaal/club in Gent. Foto's plaatsen af & toe, en beetje promotie. Is handig en eenvoudig communicatiemiddel.

                          http://www.facebook.com/pages/Sioux/51873877063
                          'T is inderdaad handig om te communiceren, ook hou ik zo m'n muziekfoto's wat gescheiden van mijn persoonlijke foto's... In elk geval nogmaals bedankt voor je hulp!

                          Yannick

                          Comment

                          Working...
                          X