Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkope oplossingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goedkope oplossingen

    Voor statieven, paraplu's, swivels, softbox, reflectors..

    Zijn er mensen die goede/slechte ervaringen hebben bij bepaalde ebayers zoals bv http://stores.benl.ebay.be/mekingequipments of hebben jullie eerder iets van "koop beter meteen een deftige plu en statief voor dubbel de prijs". Voor een beautydish bv. heb ik al zeer mooie DIY oplossingen gezien die ik eens ga uitproberen.

    Ik ben me ervan bewust dat dit nogal een brede vraag is, maar als beginner ben ik dan ook zeer geïnteresseerd in uiteenlopende meningen om daarna zelf een keuze te kunnen maken. Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Goedkope oplossingen

    Oorspronkelijk geplaatst door Arkas Bekijk bericht
    Voor statieven, paraplu's, swivels, softbox, reflectors..

    Zijn er mensen die goede/slechte ervaringen hebben bij bepaalde ebayers zoals bv http://stores.benl.ebay.be/mekingequipments of hebben jullie eerder iets van "koop beter meteen een deftige plu en statief voor dubbel de prijs". Voor een beautydish bv. heb ik al zeer mooie DIY oplossingen gezien die ik eens ga uitproberen.
    ebay is een verkoopskanaal... daar kan je evengoed een rolls royce kopen als in een garage... heeft met andere woorden nieks te zien met kwaliteit.
    maw. als je 't zelfde product (identiek) voor de helft van de prijs kan krijgen via ebay, dan kijk je naar de feedbacks die de verkoper heeft en als die voor +95% positief zijn, dan is dit heel waarschijnlijk een veel betere deal.

    statieven koop je lokaal, die zijn te zwaar voor internationale post. Parapluutjes, triggers, swivels, etc... daar kan je zeker mooie deals voor vinden.
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: Goedkope oplossingen

      Die seller is een serieus bradeur zun, denk dat je nergens goedkoper zal vinden.
      Ideaal om lowcost spulletjes te gaan halen. Statieven koop je idd beter lokaal omwille van gewicht en lompheid van die dingen.
      De producten zijn niet geschikt voor pro use maar om mee te spelen en te leren kennen is het zeker zijn geld waard.
      Wel rekening houden met eventuele douane kosten e alles braaf declareren e toch

      Comment

      Working...
      X