Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verrassinkje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Nikon ] verrassinkje

    Zoals vermeld , te koop:

    Nikon D5000 body: Ideale APS-C (DX formaat) instapper voor deze prijs. Samen met een draadloze - en draadontspanner, 2de batterij, batterijlader, boek "Nikon D5000 digitale fotografie" van K Kinderman, alle kabels en speciale karabijnhaken om de camera te bevestigen aan de originele Nikon draagriem. Deze camera heeft een verdraaibaar achterscherm waardoor je makkelijk onder moeilijke hoeken kan fotograferen zoals op de grond of boven de hoofden van een publiek. Het hele binnenwerk is dezelfde als dat van de Nikon D90 waardoor de kwaliteit van de foto's dezelfde is.
    Hij kan ook gekocht worden met één van onderstaande lenzen, ze passen er allebei op. Zo heb je voor een redelijke prijs al een begin en wil ik voor de combinatie nog wel een prijsje aanvaarden. richtprijs € 275,00 Gereserveerd tot donderdag avond.

    Sigma 70-200mm D 1:2,8 APO EX DG HSM Met tas en papieren zonnekap voor-en achterklepjes en Kenko 77mm UV filter. Lichtsterke en scherpe zoomlens uit de EX klasse van Sigma voor zowel FF als DX camera's. richtprijs € 400,00 Gereserveerd tot donderdagavond

    AFS Nikkor 55-200mm f:4-5,6 VR EG DX IF met zonnekap, voor-en achterklep. Zeer goede, lichtgewichtzoom voor DX formaat camera's. richtprijs € 95 gereserveerd tot donderdagavond

    Alles zo goed als nieuw met bijzonder weinig tot geen gebruikssporen.


    een goed bod wil ik wel overwegen... met grapjes lach ik even

    Regio Antwerpen

    GSM 0497/519735 of PM

    groetjes en beste wensen,

    Woolfingale
    Last edited by Woolfingale; 10 januari 2011, 18:07.
    Ik heb het licht gezien!!! ... nu er nog een beeld mee maken.
Working...
X