Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Popular 303S en Braun F200

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Popular 303S en Braun F200

    Hallo,

    Kan ik één van deze modellen gebruiken als strobist strobe? Voor zover ik er wat over kan vinden dateren ze van in de jaren 60, dus ik heb mijn twijfels.

  • #2
    Re: Popular 303S en Braun F200

    Oorspronkelijk geplaatst door Shamu Bekijk bericht
    Hallo,

    Kan ik één van deze modellen gebruiken als strobist strobe? Voor zover ik er wat over kan vinden dateren ze van in de jaren 60, dus ik heb mijn twijfels.
    kan je ze manueel instellen? 1/1, 1/2, 1/4, 1/8, 1/16 en verder?
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: Popular 303S en Braun F200

      Ook oppassen met de accu's die je wilt gebruiken. Liefst geen zware accu's hiervoor gebruiken, maar die vann 1.000 mAh. Anders riskeer je de flitsers te beschadigen door de (te) hoge vrijgave van energie van de accu tijdens een flits.

      Comment


      • #4
        Re: Popular 303S en Braun F200

        Ik heb ze nog niet in handen gehad. Ik heb rondgevraagd bij ons in de fotoclub wie wat spullen voor mij over had. Een van onze leden had dit in de aanbieding. Ze zijn ook allebei geschikt voor 220v en er komt ook een stroomadapter bij.
        Ik heb er geen idee van of ze manueel instelbaar zijn maar heb wel achter manueel instelbare flitsers gevraagd dus ik neem aan van wel. Ik krijg ze pas binnen 1,5 week te zien.

        Comment


        • #5
          Re: Popular 303S en Braun F200

          google leert mij in 2 minuten... daar kan je nieks mee aanvangen, zijn niet manueel in te stellen... en zullen of je camera, of je trigger opblazen wegens te hoge spanning...

          succes! een YN460 II flash kost vandaag 35€ en die kan al wat nodig is...
          Last edited by d_oracle; 10 januari 2011, 08:41.
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment

          Working...
          X