Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

d90 problemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • d90 problemen

    Mijn vriend heeft een D90 waarmee hij nu wat probleempjes heeft.
    Toestel nog geen jaar oud en de spiegel klapt soms zomaar vanzelf omhoog zonder dat hij iets aanraakt.
    Verder indiceert hij soms dat batterijen leeg zijn terwijl ze nog maar net opgeladen zijn.
    Heeft iemand ervaring met deze zaken?
    popol

    http://www.fotopopol.be

  • #2
    Re: d90 problemen

    Oorspronkelijk geplaatst door popol1964 Bekijk bericht
    Mijn vriend heeft een D90 waarmee hij nu wat probleempjes heeft.
    Toestel nog geen jaar oud en de spiegel klapt soms zomaar vanzelf omhoog zonder dat hij iets aanraakt.
    Verder indiceert hij soms dat batterijen leeg zijn terwijl ze nog maar net opgeladen zijn.
    Heeft iemand ervaring met deze zaken?
    nee, maar toestel gewoon binnen doen, is toch immers nog onder garantie?
    Never resist temptation or it could go away...
    Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

    Comment


    • #3
      Re: d90 problemen

      Niet twijfelen. Garantiegeval.
      Nikon D90 / AF-S DX Nikkor 18-105VR , Nikkor 50mm f/1.8D , Nikon SB600 Speedlight, Vanguard MG-4 Tripod, Black Rapid R-Strap R4, tassen van KATA en Lowepro

      Comment


      • #4
        Re: d90 problemen

        Ja, maar als je het binnendraagt ben je u toestel voor enkele weken kwijt.
        Mss is het euvel iets banaal en zo op te lossen, daarom mijn vraag of er nog iemand dit probleem heeft.
        popol

        http://www.fotopopol.be

        Comment


        • #5
          Re: d90 problemen

          Oorspronkelijk geplaatst door popol1964 Bekijk bericht
          Ja, maar als je het binnendraagt ben je u toestel voor enkele weken kwijt.
          Mss is het euvel iets banaal en zo op te lossen, daarom mijn vraag of er nog iemand dit probleem heeft.
          Wat heb je liever? Je toestel een paar weken kwijt, of na een paar weken er achter komen dat je er niet meer mee kan werken omdat het spookgedrag gaat vertonen? Het klinkt een beetje als een electrisch probleem, en dat moet je vooral binnen de garantieperiode zo snel mogelijk laten oplossen....na deze periode gaat het je goud geld kosten !!!
          Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

          Comment


          • #6
            Re: d90 problemen

            Oorspronkelijk geplaatst door popol1964 Bekijk bericht
            Ja, maar als je het binnendraagt ben je u toestel voor enkele weken kwijt.
            Mss is het euvel iets banaal en zo op te lossen, daarom mijn vraag of er nog iemand dit probleem heeft.
            Hij was ondertussen al een week binnengeweest
            Gewoon doen, zeker als hij nog onder garantie valt
            https://www.tinicleemputfotografie.com/

            Comment


            • #7
              Re: d90 problemen

              Mijn broer de camera werkt niet zo. Hij is te gebruiken voor het jaar. Is het onder de garantie?
              Canon EF-S 17-85mm f/4-5.6

              Comment


              • #8
                Re: d90 problemen

                Heb eens van een collega gehoord over dit probleem, en bij hem lag het aan de batterij.
                Heb je een originele batterij van Nikon?
                En anders zeker terug gaannaar de winkel waar je hem gekocht hebt!
                groetjes

                Comment

                Working...
                X