Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D200 en niet-alledaagse toebehoren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D200 en niet-alledaagse toebehoren

    VERKOCHT

    Te koop, alles in uitstekende en werkende staat:

    - Nikon D200, aantal sluiteractuaties (zo heet dat toch ?): 7984 (net een foto genomen om te controleren), een habbekrats dus.
    - batterijgrip met onspanknop en scrollwheel voor verticale stand, inclusief adapter voor gebruik met vier AA-batterijen (ipv de EN-EL3e batterijen).
    - originele batterij en twee extra niet-originele batterijen (alle batterijen geven nog "nieuw" aan in het menu onder "batterij info") + uiteraard batterijlader .
    - GPS
    - electronische remote control (radio, niet infra-rood, dus van alle hoeken uit zichtbaar)
    - Geheugenkaarten 1w Scandisk Ultra 256MB, 2 x Transcend 2GB en 1x Kingston 2GB.
    - Boek "Digitale Fotografie Nikon D200" van Christian Haasz, uitgegeven bij Easy Computing, in zo goed als nieuwe staat.
    - Nikon draagriem

    Het display is uiteraard altijd beschermd geweest en is dus als nieuw. De camera als geheel ziet er perfect uit en werkt ook perfect.

    Ik moet ergens nog de originele verpakking hebben met handleiding edm, maar kan ze niet direct vinden. Ik zoek verder maar eigenlijk kan je al die info gemakkelijk op het internet vinden in duidelijker vorm. Indien en wanneer ik ze terugvind, dan bezorg ik ze aan de koper zonder verdere kosten.

    Verkoop wegens boekhoudkundig afgeschreven en aankoop D7000.

    Liefst afhalen (omgeving Leuven, maar ik wil wel een eindje tegemoetkomen) tegen betaling of overschrijving. Natuurlijk wil ik best opsturen, mits betaling van de werkelijke verzendkosten. Ik reken geen verpakkingskosten.

    Prijs: 500 euro of hogere bieding.

    Ik neem aan dat iedereen wel weet hoe een D200 er uitziet, maar indien iemand foto's wil, laat maar horen dan stuur ik het op per email.

    Stefan.
    Last edited by gliderbee; 23 januari 2011, 20:24. Reden: Verkocht
Working...
X