Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste instelling?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beste instelling?

    Hoi iedereen,

    Ik ga morgen naar de ijssculpturen in Brugge...ga uiteraard mijn D90 meenemen...nu is mijn vraag welke lenzen en instellingen kun je best nemen voor Ijs te trekken...is waarschijnlijk binnen te doen met weinig licht.

    Graag raad....

    Grtz Templar
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

  • #2
    Re: Beste instelling?

    ik zou in ieder geval je statief meenemen
    Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
    Our English website: www.kaichitravel.com
    Breng eens een bezoekje aan Siberie!

    Comment


    • #3
      Re: Beste instelling?

      Hou je ons nu voor de zot?
      The Knight That Says Ni...kon

      Comment


      • #4
        Re: Beste instelling?

        Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
        ik zou in ieder geval je statief meenemen
        Is geen optie vrees ik omdat het daar nogal druk is...en flitsen is ook mischien niet echt aangewezen...alhoewel...mischien mijn Tamron 17-50mm2.8f met Iso 800 zou dat wel moeten lukken denk ik.

        Grtz

        Templar
        D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
        Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

        Comment


        • #5
          Re: Beste instelling?

          Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
          Is geen optie vrees ik omdat het daar nogal druk is...en flitsen is ook mischien niet echt aangewezen...alhoewel...mischien mijn Tamron 17-50mm2.8f met Iso 800 zou dat wel moeten lukken denk ik.

          Grtz

          Templar
          Templar, check mijn site, staat een reeksje op

          statief mag je vergeten, daar heb je de ruimte nie voor, zeker nie met het volk

          flitser hangt ervan af, ik heb er gemaakt met en zonder, je zal duidelijk ook zien welke met en welke zonder flitser zijn gemaakt in principe

          bij mij stond de iso op 1600 op de 40d en diafragma open op het maximum telkens

          zoomlens heeft ook geen zin, eerder groothoek want alles staat vrij kort op elkaar

          dus beste is een lichtsterke lens 17-50 ofzo op F2.8 en dan wat spelen met iso en sluitertijd he :d
          Website: http://www.svisimaging.be

          Comment


          • #6
            Re: Beste instelling?

            @userke heel erg bedankt...zal mijn tamron 17-50mm 2.8f wel kunnen gebruiken denk ik...en mijn zoomlens laat ik mooi thuis...mischien mijn groothoek en flits meenemen.

            Is er precies niet zo heel groot en ze staan redelijk dicht bij elkaar...

            Mooie site trouwens met mooie foto's.

            Grtz

            Templar
            D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
            Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

            Comment

            Working...
            X