Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

probleem met Nikon D5000 foto's laden naar pc lukt niet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • probleem met Nikon D5000 foto's laden naar pc lukt niet

    beste,

    sinds kort ben ik in het bezit van een Nikon D5000
    ik heb de meegeleverde software op mijn pc geinstalleerd, maar na het inpluggen van de usb-kabel en na het aanzetten van mijn fototoestel opent enkel de software Nikon transfer maar wordt mijn fototoestel daarin niet gevonden en kan ik dus mijn foto's niet overdragen naar mijn pc

    heeft iemand dit ook al voorgehad en kan me dus helpen naar de oplossing,
    dank bij voorbaat

    grtjes

    TM

  • #2
    Re: probleem met Nikon D5000 foto's laden naar pc lukt niet

    Ik neem gewoon mijn kaartje eruiten steek het in mijn card reader.
    Nooit problemen gehad.
    Alleen er wel aan denken als je op stap gaat het kaartje terug in je toestel te steken.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: probleem met Nikon D5000 foto's laden naar pc lukt niet

      maar moet toch ook kunnen vanuit je fototoestel, ze leveren je software + usb-kabel mee, het is toch niet de bedoeling dat je er nog eens een kaartlezer bijkoopt
      iemand tips

      Comment


      • #4
        Re: probleem met Nikon D5000 foto's laden naar pc lukt niet

        Oorspronkelijk geplaatst door TNT Bekijk bericht
        maar moet toch ook kunnen vanuit je fototoestel, ze leveren je software + usb-kabel mee, het is toch niet de bedoeling dat je er nog eens een kaartlezer bijkoopt
        iemand tips
        Er zit toch een SD kaartlezer in je pc of niet?
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment


        • #5
          Re: probleem met Nikon D5000 foto's laden naar pc lukt niet

          ja maar moet toch ook anders kunnen ze leveren alles mee, wat heb je anders aan de software ????

          Comment


          • #6
            Re: probleem met Nikon D5000 foto's laden naar pc lukt niet

            Oorspronkelijk geplaatst door TNT Bekijk bericht
            ja maar moet toch ook anders kunnen ze leveren alles mee, wat heb je anders aan de software ????
            Je pc volladen met software die er al inzit.
            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

            Comment


            • #7
              Re: probleem met Nikon D5000 foto's laden naar pc lukt niet

              normaalzou het idd moeten kunnen met de software, maar om eerlijk te zijn haal ik ook altijd de kaart uit de D90 en dan zet ik ze zo op de PC.

              Heeft deze manier eigenlijk nadelen? Want de software dient eigenlijk toch voor iets he?
              (en, nee niet om de pc vol te zetten met nutteloze programma's en ook ni om de geheugenkaart te vergeten want k duw m altijd meteen terug in t toestel)

              grtn
              Nikon D7200 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 35mm f1.8 - Sigma 17-70 f2.8-f4 - Nikkor 70-210 - 2x Nikon SB700

              Comment

              Working...
              X