Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wereldberoemd

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wereldberoemd

    Zo te zien is onze Bart wereldberoemd.

    Washington Post
    Groetjes
    ----JO

  • #2
    Re: Wereldberoemd

    Hoe noemt men dit? Afstandsjournalistiek? Die sessies zijn op genomen op 30 december ll. Waren er dan onderhandelingen misschien? Ik dacht het niet. Voor de ' Washington post' vind ik dat maar riooljournalistiek á la dag allemaal en story.
    Het politieke er buiten gelaten vind ik Bart iemand waarmee je eens 'deftig' kan praten bij een lekkere Bickyburger en een lading frieten.
    Miel
    D90 - D70 - F80 + glas

    Comment


    • #3
      Re: Wereldberoemd

      Het stukske van de Washington Post goed gelezen ? Ze lachen er zelf mee (zoals heel het buitenland trouwens met België lacht)
      Chapeau voor Bart de Wever. Ook (zelfs) nu kan ie nog lachen en de "gewone mens" uithangen.

      Groeten, Bert
      Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
      www.bertofotografie.be

      Comment


      • #4
        Re: Wereldberoemd

        Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
        Het stukske van de Washington Post goed gelezen ? Ze lachen er zelf mee (zoals heel het buitenland trouwens met België lacht)
        Chapeau voor Bart de Wever. Ook (zelfs) nu kan ie nog lachen en de "gewone mens" uithangen.

        Groeten, Bert
        Zeker ik heb het goed gelezen. U ook?
        Miel
        D90 - D70 - F80 + glas

        Comment


        • #5
          Re: Wereldberoemd

          Allemaal oppervlakkig gedoe.
          "Ik ga het zeggen Walter": dom volk dat zich aan zoiets stoort.
          En dat zeg ik NIET omdat het Bart is.
          Voor mijn part mag iedereen meedoen aan die Slimste Mens.
          Ik vind Bart integer, slim en iemand die zich aan zijn woord houdt.
          Kan ik niet van iedereen zeggen.
          En ik zou teleur gesteld zijn als ik in deze ongelijk had.
          Betekent wel niet dat ik het eens ben met zijn visie of zienswijze enz. enz.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Wereldberoemd

            Had het vandaag ook gelezen... hehe alle nipslips kende hij
            5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

            Comment


            • #7
              Re: Wereldberoemd

              Hij is populair geworden door aan het programma mee te doen, hij weet dat maar al te goed. Met eventuele verkiezingen in het achterhoofd, komt hem dit weer zeer goed uit. Jammer.
              https://www.tinicleemputfotografie.com/

              Comment


              • #8
                Re: Wereldberoemd

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Ik vind Bart integer, slim en iemand die zich aan zijn woord houdt. Kan ik niet van iedereen zeggen.
                En ik zou teleur gesteld zijn als ik in deze ongelijk had.
                't Is maar hoe je het bekijkt. Of je het nu "zich aan zijn woord houden" noemt of "het been stijf houden" of stijfkoppigheid : het komt op hetzelfde neer. Fundamentalisme leidt heel vaak tot conflicten en puinhopen. Een goede politicus is precies iemand die compromissen kan sluiten.
                Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

                Comment


                • #9
                  Re: Wereldberoemd

                  Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Ik vind Bart integer, slim en iemand die zich aan zijn woord houdt.
                  Zijn woord, ik hoor het u graag bezigen. Al zou ik het vervangen door agenda. En voor
                  iedereen die nog twee vuisten diep kan zien, is die agenda duidelijk. Heel de geschiedenis
                  door zien we dit soort sympathieke rakkers opduiken, en wat ze nalaten, kan u makkelijk
                  in dezelfde boekjes terugvinden.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wereldberoemd

                    Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                    Zijn woord, ik hoor het u graag bezigen. Al zou ik het vervangen door agenda. En voor
                    iedereen die nog twee vuisten diep kan zien, is die agenda duidelijk. Heel de geschiedenis
                    door zien we dit soort sympathieke rakkers opduiken, en wat ze nalaten, kan u makkelijk
                    in dezelfde boekjes terugvinden.
                    Ik zei het toch....over zijn visie.
                    En ik moest ook direct denken aan andere "goede praters"
                    Last edited by theokus; 8 januari 2011, 13:15.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wereldberoemd

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
                      't Is maar hoe je het bekijkt. Of je het nu "zich aan zijn woord houden" noemt of "het been stijf houden" of stijfkoppigheid : het komt op hetzelfde neer. Fundamentalisme leidt heel vaak tot conflicten en puinhopen. Een goede politicus is precies iemand die compromissen kan sluiten.
                      Ben ik het mee eens
                      Yves L. was niet koppig??
                      Ik kan me jammer genoeg niet nader verklaren of dit topic wordt gesloten
                      Er zijn inderdaad twee aspecten.
                      Vlamingen hebben gekozen maar hebben geen notie van het uiteindelijke en totale plaatje
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wereldberoemd

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
                        'Een goede politicus is precies iemand die compromissen kan sluiten.
                        Een compromis is een zodanige voorkoming of beëindiging van een conflict, dat geen van de strijdende partijen voor 100% zijn/haar zin of gelijk heeft gekregen, maar dat voor beide partijen aanvaardbaar is. Het resultaat is voor de betrokken partijen dan weliswaar niet maximaal, dat wil zeggen niet het onderste uit de kan, maar omdat ieder zich er in kan verenigen wel optimaal, dat wil zeggen het best bereikbare. (Wikipedia)

                        Bottom line: het moet van beide kanten komen!
                        Miel
                        D90 - D70 - F80 + glas

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wereldberoemd

                          Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                          Bottom line: het moet van beide kanten komen!
                          Miel
                          Nou, laat die "andere kant" dan ook maar eens met een voorstel komen (en "wij willen praten" is géén voorstel)
                          Ben benieuwd.

                          Groeten, Bert
                          Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                          www.bertofotografie.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wereldberoemd

                            Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                            Bottom line: het moet van beide kanten komen!
                            Dat klopt. Als echter beide kampen vinden dat zij teveel toegeven en de anderen te weinig, denk ik dat alleen een onafhankelijke scheidsrechter daarover objectief kan oordelen.
                            Moeten we er dan niet beter de EU of de USA bijhalen?
                            Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wereldberoemd

                              Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
                              Dat klopt. Als echter beide kampen vinden dat zij teveel toegeven en de anderen te weinig, denk ik dat alleen een onafhankelijke scheidsrechter daarover objectief kan oordelen.
                              Moeten we er dan niet beter de EU of de USA bijhalen?
                              Als (ALS) men al weet waar België ligt denkt men toch dat iedereen Frans spreek als moedertaal ...
                              En USA en onafhankelijk in eenzelfde context gebruiken . Een land waar deze met de minste stemmen verkiezingen wint. Dat zullen onze Zuiderburen graag horen

                              Comment

                              Working...
                              X