Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginnende bandshoot.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beginnende bandshoot.

    Een beginnend rock/jazzgroepje heeft me gevraagd om een bandshoot te doen. En daar ik bezig ben met concertfotografie, zeg ik natuurlijk ja.

    Heb tot nu toe al één bandshoot gedaan maar deze was niet echt super.

    Ik heb zelf geen lichtopstelling maar wat stellen jullie (materieel gezien) voor om te gebruiken tijdens een bandshoot?

    Ik werk nu met een Canon 40D, 18-50mm 2.8, 50mm 1.8 en een 28-135mm. Een een speedlight 580exII. Kan ik met dit materiaal uit de voeten? Of stellen jullie ook voor om extra materiaal te gebruiken.

    Over de shoot heb ik zelf nog niet veel informatie maar het zal op locatie zijn. Binnen of buiten....
    EMBLEMATA.BE
    http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

  • #2
    Re: Beginnende bandshoot.

    Oorspronkelijk geplaatst door Neildewe Bekijk bericht
    Ik heb zelf geen lichtopstelling maar wat stellen jullie (materieel gezien) voor om te gebruiken tijdens een bandshoot?

    Ik werk nu met een Canon 40D, 18-50mm 2.8, 50mm 1.8 en een 28-135mm. Een een speedlight 580exII. Kan ik met dit materiaal uit de voeten? Of stellen jullie ook voor om extra materiaal te gebruiken.
    hangt van de locatie af... Binnen heb je dikwijls licht nodig... ook buiten in dit seizoen... steek eens je licht op in't strobist forum (sticky), 't moet allemaal nog niet zo gek veel kosten, maar je opent wel een nieuwe wereld...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment

    Working...
    X