Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Monica Banned? Oe kan da nu?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Monica Banned? Oe kan da nu?

    Ik zag dat het Monica wat stilletjes was de laatste dagen maar nu zie ik bij haar profiel staan "Banned"
    Hoe kan da nu?

    Ik zag het in deze post klikkerdeklik

  • #2
    Re: Monica Banned? Oe kan da nu?

    Dit moet zeker een vroege aprilgrap zijn.
    Heb Monica een e-mail gestuurd met volgende inhoud:

    Hi Monica,
    Stel met verbazing vast dat jij gebanned werd.
    Heb jij iemand bij BD de nek omgedraaid?
    Dit moet een vergissing zijn.
    btw beste wensen voor een gezond en vructhbaar 2011.

    Henri

    Dit schijnt nu nog de enige manier te zijn om haar te bereiken.
    Wie volgt?

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #3
      Re: Monica Banned? Oe kan da nu?

      De topic waarvoor ze gebanned werd had ze geopend in het VZW-gedeelte. Daar bleef ze ondanks waarschuwingen maar doorgaan over haar volgens haar onterechte vorige ban. Voilà...

      Comment


      • #4
        Opgeruimd staat netjes zeggen ze hier bij ons ...

        Comment


        • #5
          Re: Monica Banned? Oe kan da nu?

          belachelijk

          Comment


          • #6
            Re: Monica Banned? Oe kan da nu?

            Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
            Ik zag dat het Monica wat stilletjes was de laatste dagen maar nu zie ik bij haar profiel staan "Banned"
            Hoe kan da nu?

            Ik zag het in deze post klikkerdeklik
            Bedankt voor de link, 'k had anders die fantastische foto nooit gezien denk ik.
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

            Comment


            • #7
              Re: Monica Banned? Oe kan da nu?

              Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
              belachelijk
              Kijk, in het leven zijn er bepaalde regels, zo ook bij belgiumdigital, het kan toch niet zo moeilijk zijn om u aan bepaalde essentiële regels te houden .
              Ik zou hier soms ook graag eens een politiek of sociaal debat willen openen ... maar het mag niet, en ofwel hou je er daaraan ofwel niet en dan moet je daar de gevolgen van dragen
              Gelieve er bij te noteren dat ik niemand persoonlijk viseer !
              Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
              http://album.zoom.nl/user/lindberg/

              Comment


              • #8
                Re: Monica Banned? Oe kan da nu?

                Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
                Kijk, in het leven zijn er bepaalde regels, zo ook bij belgiumdigital, het kan toch niet zo moeilijk zijn om u aan bepaalde essentiële regels te houden .
                Ik zou hier soms ook graag eens een politiek of sociaal debat willen openen ... maar het mag niet, en ofwel hou je er daaraan ofwel niet en dan moet je daar de gevolgen van dragen
                Gelieve er bij te noteren dat ik niemand persoonlijk viseer !
                Juist antwoord
                Beter gezegd: ik ben het ermee eens.

                Maar mijn nieuwsgierigheid zou graag willen weten wat er precies is gebeurd
                om zodoende een eigen oordeel te kunnen geven.
                En dan kan het spel weer beginnen van voor- en tegenstanders.
                Is dit een oplossing, helpt dit iedereen?

                Ik weet niet of een recht van antwoord voor Monica zou helpen of iets
                zou kunnen bijdragen.
                Eenmaal de ban er is kan de persoon in kwestie totaal niets meer.

                Punt is: ons & het vertrouwen in het oordeel van BD
                Voor mij telt niet het gelijk krijgen maar wel het juiste objectieve oordeel.
                En regels zijn regels. Als alles perfect zou verlopen zonder regels dan hadden
                we geen regels nodig he.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Monica Banned? Oe kan da nu?

                  Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Juist antwoord
                  Beter gezegd: ik ben het ermee eens.

                  Maar mijn nieuwsgierigheid zou graag willen weten wat er precies is gebeurd
                  om zodoende een eigen oordeel te kunnen geven.
                  En dan kan het spel weer beginnen van voor- en tegenstanders.
                  Is dit een oplossing, helpt dit iedereen?

                  Ik weet niet of een recht van antwoord voor Monica zou helpen of iets
                  zou kunnen bijdragen.
                  Eenmaal de ban er is kan de persoon in kwestie totaal niets meer.

                  Punt is: ons & het vertrouwen in het oordeel van BD
                  Voor mij telt niet het gelijk krijgen maar wel het juiste objectieve oordeel.
                  En regels zijn regels. Als alles perfect zou verlopen zonder regels dan hadden
                  we geen regels nodig he.
                  Het probleem is dat de banbeslissing genomen werd zonder dat andere (vooral VZW-) leden hiervan ingelicht werden. De beslissingen in BD gaan steeds meer en meer de richting uit van "rechtspraak zonder bewijs" cfr recente juridische beslissingen.
                  Iedereen heeft recht op een eerlijk proces; stel dus voor dat banneling aan het woord kan komen, eventueel via een "pro-deo-mede-BDer"

                  Henri
                  lidnummer: BD0435BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Monica Banned? Oe kan da nu?

                    Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                    Het probleem is dat de banbeslissing genomen werd zonder dat andere (vooral VZW-) leden hiervan ingelicht werden.
                    Henri
                    Moet dit Henri?
                    (ik vraag maar omdat ik dat niet weet)
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #11
                      Re: Monica Banned? Oe kan da nu?

                      Als iemand zijn ontslag krijgt op zijn werk wordt dit ook niet eerst aan het personeel gevraagd/voorgelegd.
                      De reden waarom dient ook niet openbaar in alle kranten te worden gepubliceerd.
                      Dit is altijd een privéaangelegenheid tussen betrokkenen.

                      Als iemand gebanned wordt betekend dit dat er een inbreuk is geweest op de forumregels.
                      Als iemand na een tijdelijke ban en verwittiging blijft volharden in de boosheid en geen blijk geeft zich te willen aanpassen aan de regels, wordt er geoordeeld dat het beter is deze persoon uit te sluiten van verdere deelname aan het forumgebeuren.

                      Dat wij op dit punt strenger gingen zijn staat al een tijdje te lezen http://forum.belgiumdigital.com/f19/...en-338255.html

                      Daarin kan je ook lezen dat dit topic eigenlijk indruist tegen deze berichtgeving en het forumreglement, vandaar dat dit ook op slot gaat.

                      Comment

                      Working...
                      X