Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuw in het flitsgebeurden, een testje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuw in het flitsgebeurden, een testje

    vandaag een SB900 gekocht. In eens een goeie dus, geen zin om binnen twee jaar te gaan verkopen en opnieuw kopen. Eens op de camera geprobeerd en ik was verbaasd over de natuurlijkheid van het resultaat. Later de flitser op statief gezet met swivel en plu. Wat geneuzeld met speelgoed. Ik moet nog veel leren, maar ben al heel tevreden over de kleuren die echt heel natuurlijk zijn.


    echt een totaal nieuwe wereld van mogelijkheden voor mij. Ik ga me hier serieus in verdiepen
    The Knight That Says Ni...kon

  • #2
    Re: nieuw in het flitsgebeurden, een testje

    ken het gevoel

    ik ben er al serieus mee begonnen maar kan ook nog superveel leren

    veel succes in ieder geval en lees er zeker hier de sticky's op na of ergens een WS'je volgen zoals ik dit jaar ook van plan ben
    Website: http://www.svisimaging.be

    Comment


    • #3
      Re: nieuw in het flitsgebeurden, een testje

      Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht

      da's gevaarlijk spel!!

      veel plezier met je nieuwe aanwinst!
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: nieuw in het flitsgebeurden, een testje

        Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
        da's 1 gevaarlijk spel!!

        2 veel plezier met je nieuwe aanwinst!
        1 we hebben de nieuwe generatie puzzels. Ze zouden ongevaarlijk moeten zijn.

        2thx
        The Knight That Says Ni...kon

        Comment


        • #5
          Re: nieuw in het flitsgebeurden, een testje

          Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
          vandaag een SB900 gekocht. In eens een goeie dus, geen zin om binnen twee jaar te gaan verkopen en opnieuw kopen. Eens op de camera geprobeerd en ik was verbaasd over de natuurlijkheid van het resultaat. Later de flitser op statief gezet met swivel en plu.
          Nu ben je vertrokken.....straks nog een 2de flitser, softboxje, grid...3de flitser...
          Welcome to the strobist-club , the never ending story
          Piet Cosaert
          http://kepsfotografie.wordpress.com

          Comment

          Working...
          X